״הברית״ תעסיק למעלה מ-249 אניות במהלך 2019

הברית הודיעה על שדרוג הקיבולת בין אסיה ואירופה ועל יצירת זיווגי נמלים חדשים לטובת התאמה לצורכי הלקוחות ולטובת שיפור האמינות והיציבות בשירות


14:26 ,20.12.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברי ברית THE Alliance חשפו כי הם חידשו את רשת הפעילות שלהם עבור שנת 2019. חברות הברית, עליהם נמנות חברות הספנות האפאג לויד, יאנג מינג ו-ONE, דיווחו כי הם ביצעו שינויים לפעילות הרשת הגלובלית שהם מפעילות החל משנת 2019.

 

הברית חשפה כי היא תפרוס צי של יותר מ-249 ספינות המחברות בין 76 נמלים ברחבי אסיה, צפון אירופה, הים התיכון, צפון אמריקה, קנדה, מקסיקו, מרכז אמריקה, הקאריביים, תת יבשת הודו, המזרח התיכון וים סוף.

 

בפרסום שהוציאה ״הברית״ נמסר כי ״השיפור העיקרי של מוצרי הברית כולל שירות מטוטלת בתכנון חדש, אשר יחליף את השירות בין אירופה והמזרח הרחוק (FE1), שירות דרום מערב האוקיינוס השקט (PS1), שירות דרום מערב האוקיינוס השקט (PS2), ושירות צפון מערב האוקיינוס השקט החדש (PN4) ויציע מגוון רחב יותר של פקידות ישירות ברחבי החוף המערבי של צפון אמריקה, אירופה ואסיה״.

 

מהברית נמסר עוד כי ״על מנת לנוע קדימה, שדרוג הקיבולת הכרחי לשירות בין אסיה ואירופה ושיפור של זוגות הנמלים המקושרים יוטמע על מנת להתאים את צורכי הלקוחות לשיפור האמינות והיציבות בשירות״.

 

נציין כי רשת השירות החדשה כפופה לאישורים רגולטוריים.