״הברית״ מציגה: שירות משופר ב-2018

חברות ״הברית״ הודיעו על כוונתן להרחיב את שירותיהם ולהפעיל צי בן 250 אניות שיעניק 33 שירותים שונים החל מאפריל. במסגרת השיפורים: נמל אשדוד יזכה לפקידה כפולה בשירות MD3


11:43 ,19.12.2017 מאת: מירב רונן

בעקבות השנה הראשונה של פעילות משותפת לחברות הספנות הפועלות תחת ברית THE Alliance (״הברית״) בהן האפאג לויד, יאנג מיג ותאגיד הספנות היפני ONE, הודיעו חברות הברית על כוונתן להרחיב את שירותיהם ולהפעיל צי בן 250 אניות שיעניק 33 שירותים שונים במסגרת רשת הפעילות של ״הברית״ החל מאפריל 2018.

 

חברות הספנות השותפות ב״הברית״ הודיעו כי במסגרת תכנית השירות החדשה בכוונתן להעניק שירות ל-81 נמלים בנתיבי הסחר בין אסיה/ אירופה, צפון האטלנטי והטרנס פסיפי כמו גם הים התיכון, המפרץ הערבי וים סוף.

 

בהודעה משותפת לחברות האפאג לויד, תאגיד ONE ויאנג מינג נאמר כי ״לאחר שנה של שיתוף פעולה אנו גאים לומר כי השירותים והרשת שלנו השתפרו באופן משמעותי. הפעילות מתנהלת כסדרה מבחינה תפעולית, ועם קבלתן של מספר אניות חדשות וגדולות נוכל להעניק ללקוחות שלנו שירות טוב יותר״.

 

פעילות רשת ״הברית״ מקיפה 33 קווי שירות שיחברו כאמור 81 נמלים מרכזיים ברחבי העולם הפזורים על פני יבשת אסיה, צפון אירופה, הים התיכון, צפון אמריקה, קנדה, מקסיקו, מרכז אמריקה, הקאריביים, תת-יבשת הודו והמזרח התיכון עם זמני הובלה מהירים ומבחר נרחב של פקידות ישירות בין נמלים.  

 

המוצר החדש של ״הברית״ החל מאפריל 2018 יכלול שמונה שירותים בסחר אסיה / אירופה, כולל שלושה שירותים המכסים את שווקי הים התיכון. 16 שירותים משותפים יופעלו על ידי חברי ״הברית״ בסחר מטרנס-פסיפי. שבעה קווים ישמשו את הסחר בצפון ​​האטלנטי ויכסו מגוון רחב של נמלים בצפון אירופה ובים התיכון, כמו גם נמלים בארה"ב, קנדה ומקסיקו ושני נמלים במזרח התיכון.

 

רשת השירות של ״הברית״ צפויה לכסות למעלה מ-19 נמלים באסיה, בהם שבעה נמלים סיניים, חמישה נמלים יפנים עם פקידה ישירה, כמו גם פקידה ב-21 נמלים בארה"ב ובקנדה, שבעה נמלים בצפון אירופה ו-17 נמלים בים התיכון, שבעה נמלים במזרח התיכון וים סוף, שלושה נמלים בתת-יבשת הודו, ושבעה נמלים במרכז אמריקה / הקאריביים.

 

במסגרת שיפור השירות ה״ברי״ פרסמה את תכנית הפקידות עבור 2018 (החל מאפריל) ממנה עולה כי במסגרת שירות MD3 הפוקד את אסיה והים התיכון נמל אשדוד יזכה לפקידה כפולה במהלך השירות.

 

סבב הפקידה החדש של שירות MD3 החל מאפריל 2018 יהיה כדלקמן:

 

Pusan – Shanghai – Ningbo – South China – South East Asia Hub – Jeddah – Ashdod – Istanbul (Ambarli) – Izmit – Izmir/Aliaga – Mersin – (Ashdod) – Jeddah – South East Asia Hub – Kaohsiung – Pusan