רויאל קאריביאן ממשיכה לדווח על רווחי שיא

הרווח הנקי של חברת השייט עלה לרמה של 883.2 מיליון דולר ברבעון השלישי לעומת 810.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מנכ״ל החברה: ״ביצועים חזקים במיוחד בארה״ב ובסין״


10:37 ,03.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הקרוזים הבולטת רויאל קאריביאן שמשרדיה הראשיים במיאמי, ארה״ב, דיווחה על רווחיות שיא ברבעון השלישי.  הרווח הנקי של חברת השייט עלה לרמה של 883.2 מיליון דולר ברבעון שהסתיים ב -30 בספטמבר 2019, לעומת 810.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. סך ההכנסות עמדו על 3.2 מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2019, לעומת 2.8 מיליארד דולר שנרשמו בתקופה המקבילה אשתקד.

 

על פי חברת רויאל קאריביאן, התוצאות נטו כוללות את ההשפעה השלילית של 27 מיליון דולר משיבושי מסלול והוצאות הקשורות להוריקן דוריאן. כאמצעי זהירות, שלושה נמלי יציאה ראשוניים מפלורידה נסגרו במהלך ההוריקן, והשפיעו על 16 הפלגות החברה.

 

״העסק שלנו ממשיך לשגשג ולעבור את הציפיות שלנו״, ציין ריצ׳רד די פיין, יו״ר ומנכ״ל RCL. ״בעוד שהוריקן דוריאן השפיע לרעה, הביקוש חזק יותר למותגים שלנו וטיולי המפתח שלנו עלה על הציפיות שלנו. לא כולל השפעת ההוריקן, אנו לא רק מסוגלים לשמור על הנחיית התשואות והרווחים שלנו, אלא גם להעלות את שתיהן מעט כתוצאה מביצועים חזקים במיוחד בארה״ב ובסין״, הוסיף.

 

בשנה הבאה חברת RCL ( Royal Carribean Cruise) תקבל לידיה ארבע אוניות חדשות. 

 

Royal Cruises Cruises שולטת ומפעילה ארבעה מותגים עולמיים - Royal Caribbean International, Celebrity Cruises, Azamara ו- Silversea Cruises. זהו גם בעל מיזם משותף של 50% של המותג הגרמני TUI Cruises ובעל 49% מניות במותג הספרדי פולמנטור קרוקרוס. יחד מותגים אלו מפעילים בסך הכל 63 אוניות עם 15 נוספות בהזמנה החל מה- 30 בספטמבר 2019.