ראשי צים: לא נחסוך במאמץ ובהקצאת משאבים במטרה לשפר השירות

מודים ללקוחות החברה על השותפות והתמיכה שסייעה לחברת הספנות הישראלית גם בתקופת המשבר הכלכלי העולמי ומזכירים את השדרוגים שנעשו לאחרונה בשירותי החברה


00:00 ,29.08.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

מודים ללקוחות החברה על השותפות והתמיכה שסייעה לחברת הספנות הישראלית גם בתקופת המשבר הכלכלי העולמי ומזכירים את השדרוגים שנעשו לאחרונה בשירותי החברה
 
מנהלי חברת צים בהם המנכ"ל רפי דניאלי, שי באב"ד, מנכ"ל אזור ישראל והמזרח הקרוב, ומתניה שוורץ, סמנכ"ל שיווק גלובלי ופיתוח עסקי, שלחו היום מכתב ללקוחות החברה בו הם מזכירים את האימרה הנודעת "תחל שנה וברכותיה תכלה שנה וקללותיה".
 
מנהלי החברה כותבים ללקוחות כי "עם פרוס השנה החדשה ברצוננו להודות לכם על השותפות והתמיכה שסייעה לנו גם בתקופת המשבר הכלכלי העולמי להמשיך ולחזק את צים כחברת ספנות ישראלית הפועלת בעוצמה בשוק הגלובלי במטרה להמשיך ולשרת את התעשייה הישראלית הצומחת ואת היבוא המתפתח".
 
מנהלי צים מציינים במכתבם ללקוחות החברה כי חברת צים שוקדת על שיפור מערך השירותים תוך הרחבת מספר היעדים, הגדלת נפח ההובלה, הפעלת אוניות גדולות על מנת להוזיל עלויות ודגש מיוחד על שיפור השירות ללקוחות.
 
הם מציינים כי לאחרונה נעשו שינויים בשירותים שהחברה מציעה ללקוחות בהם שירות ישיר נוסף בין המזרח הרחוק לישראל, שדרוג השירות לצפון אירופה ואנגליה, שירות ייחודי ישיר ומהיר בין ישראל לארה"ב, שדרוג השירות בין טורקיה לישראל תוך הוספת אוניה ופקידה ישירה באשדוד, שירות שבועי יעיל ומהיר ללקוחות היצוא החקלאי לנמלי הים השחור ואירופה וכן שתי הפלגות שבועיות בעונה ללקוחות היצוא החקלאי לים האדריאטי.
 
"אנו בצים לא חוסכים ולא נחסוך במאמץ ובהקצאת משאבים במטרה לשפר את השירות ללקוחות על כל היבטיו" כותבים מנהלי החברה ומציינים כי לשם כך השקיעה החברה בשיפור מרכז שירות הלקוחות בארץ.