קלאב מד בישראל

אניית הקרוזים CLUB MED 2 פקדה אתמול את נמל אשדוד והיום בבוקר את נמל חיפה. זהו ביקור ראשון של אניית קלאב מד בנמלי אשדוד וחיפה לאחר היעדרות ארוכה. גולד ליין ספנות: החברה תשקול פקידה קבועה של נמל ישראל גם בעונות הבאות


12:10 ,03.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

אניית הקרוזים ״קלאב מד 2״ פקדה אתמול את נמל אשדוד והיום בבוקר את נמל חיפה. האנייה, ששטה תחת דגל צרפת, הינה באורך של 190 מטר ומסוגלת לשאת 400 נוסעים ו-225 אנשי צוות – מספר קטן יחסית של נוסעים המעיד על איכות ההפלגה. זהו ביקור ראשון של אניית קלאב מד בנמלי אשדוד וחיפה לאחר היעדרות ארוכה.

 

אניית הנוסעים האקסקלוסיבית יצאה לדרכה בהפלגה מאיטליה, פקדה במהלך מסעה את נמלי דרום ספרד, צרפת, תורכיה, קפריסין אשדוד וחיפה כאשר בכוונתה להמשיך לביקור במצרים ומשם בחזרה לאירופה.

 

חברת גולד ליין ספנות, המשמשת כסוכנת אניות קרוז של קלאב מד בישראל, ציינה האנייה  מתופעלת על ידי חברת ״קלאב מד״  וכי בהמשך להצלחת הביקורים בישראל החברה תשקול פקידה קבועה של נמל ישראל גם בעונות הבאות.

 

מגולד ליין ספנות נמסר עוד כי שגריר צרפת בישראל יבקר היום את אניית קלאב מד 2 בנמל חיפה ביחד עם נספח התרבות הצרפתי לרגל פתיחת הקו בישראל.