קבוצת מארסק: שת״פ אסטרטגי עם חברת ״הכתר הדני״

ההסכם הגלובלי ייכנס לתוקף החל מה-1 באוקטובר 2021 והוא הגדול באירופה בתחום לוגיסטיקה בטמפרטורה מבוקרת. קבוצת Danish Crown עוסקת בתחום הפצה וייצור בשר באירופה ועם עסקים צומחים בדרום וצפון אמריקה


10:46 ,17.10.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת א.פ. מולר מארסק הכריזה על חתימתו של הסכם לוגיסטי עולמי מקצה לקצה עם קבוצת Danish Crown.

 

ההסכם מקצה לקצה לשלוש שנים מכסה את כל היחידות העסקיות של Danish Crown, ויספק לחברה פתרונות של שירותי הובלה ימיים, לוגיסטיקה פנימית ולוגיסטיקה של ״שרשרת קרה״ (Cold Chain). הגישה לפלטפורמת שרשרת האספקה ​​הדיגיטלית Tradelens, המבוססת על טכנולוגיית הבלוקצ׳יין, היא גם חלק מרכזי בהסכם.

 

וינסנט קלרק, סמנכ״ל בכיר ומנכ״ל חטיבת ההובלה הימית והלוגיסטיקה במארסק, ציין כי ״אנו נרגשים להיבחר כחברה הלוגיסטית הראשית של Danish Crown. שרשרת אספקת המזון היא תובענית ביותר, אך אנו נעבוד קשה על מנת לספק פתרונות שרשרת אספקה ​​מהירים, אמינים ודינמיים כחברה לוגיסטית מודרנית מקצה לקצה עם נכסים בשליטה מלאה״.

 

חברת Danish Crown היא אחת היצואניות הגדולות בעולם וספקית בשר חזיר מספר אחת באירופה. קבוצת קראון הדנית היא גם החברה הגדולה ביותר לעיבוד בשר באירופה, וחברת הבת ״הכתר הדני בקר״ היא שחקנית מפתח בשוק הבקר באירופה, בעוד חברת המסחר  ESS-FOOD מוכרת ומפיצה מזון טרי וקפוא ברחבי העולם. ההסכם כולל גם את DAT-Schaub, שהיא מובילת שוק עולמית בתחום מעטפות לייצור נקניקים ברחבי העולם.

 

עם ייצוא משמעותי לאסיה ועסקים שצומח בצפון ובדרום אמריקה, המפתח של חברת ״הכתר הדני״ הוא להבטיח שרשרת אספקה ​​גמישה ועמידה שתתמוך בצרכי העסק שלהם ותעמוד ביעדי הקיימות שלהם.

 

ג׳ייס ואלור, מנכ״ל קבוצת ״הכתר הדני״ ציין כי ״אין ספק כי מארסק מובילה את מעבר הקיימות בתוך לוגיסטיקת המכולות, אשר מאוד תואמת את השאיפות שלנו להפוך להיות ספקית בשר בת-קיימא עד שנת 2030. Maersk היא בחירה טבעית עבורנו״.

 

ההסכם הגלובלי ייכנס לתוקף החל מה -1 באוקטובר 2021 והוא הגדול באירופה בתחום לוגיסטיקה בטמפרטורה מבוקרת.