קבוצת מארסק: שלב נוסף באינטגרציה - לטובת הלקוחות

חברת הספנות הדגישה כי היא בעמדה מצוינת לספק ללקוחותיה שירותי הובלה ולוגיסטיקה מקצה לקצה. במסגרת האינטגרציה המשודרגת: שירותי דמקו ישולבו בשירותי מארסק בעוד פעילות השילוח הבינ״ל תמשיך לפעול בנפרד. מותגי הספנות סיגו ליין, סילנד ו-MCC יפעלו תחת מותג סילנד


12:22 ,02.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת מארסק יצאה בהודעה ללקוחותיה במהלך חג סוכות כי על מנת להעניק שירות טוב יותר ללקוחותיה, ועל מנת לפתח את פוטנציאל הצמיחה של הקבוצה בתחום השירותים והלוגיסטיקה, בכוונת החברה לשלב את השירותים שהיא מציעה בתחום ההובלה הימית ובתחום שרשרת ההספקה. החברה דיווחה כי תעשה זאת על מנת להציע פתרונות לוגיסטיים מקיפים מקצה לקצה עבור בעלי המטענים. לטענת החברה, זהו השלב הבא בדרכה להיהפך לחברת הובלה ולוגיסטיקה גלובלית משולבת.

 

בהתאם למדיניות זאת, ב-1 בינואר 2019, שירותי שרשרת האספקה ​​של Damco ושל מארסק ליין ישולבו, ושירותי הערך המוסף שלהם ישולבו ויימכרו כמוצרים ושירותים של חברת מארסק. הדבר יבטיח, לטענת החברה, שיפור חוויית הלקוח עם פחות נקודות מגע ושירות מקיף יותר.

 

מארסק ציינה בהודעה כי פעילות הארגון המסחרי המשולב תפעל תחת צוות ניהול אחד, כוח מכירות אחד, קו מוצרים חזק וארגון אחד של חוויית לקוחות בראשותו של וינסנט קלרק (Clerc), סמנכ״ל המסחר של מארסק. קלאוס רוד סיג׳לינג, מי ששימש עד כה כמנכ״ל דמקו, ישמש כראש מחלקת מוצרי הלוגיסטיקה והשירותים של מארסק – תפקיד חדש בחברה, וידווח לסמנכ״ל המסחר קלרק.

 

סורן סקו, מנכ״ל קבוצת מארסק, ציין עם פרסום הודעת החברה כי ״היום אנו נוקטים צעדים נוספים לעבר שינוי המבנה של החברה וכיצד אנו מציגים עצמנו בפני השוק, ומאפשרים לנו  להציע פתרונות נוספים ללקוחות שלנו בצורה פשוטה יותר. עובדי החברה משחקים תפקיד מפתח בשינוי הזה והפיכתו למציאות, ולכן אנו מעצימים את העובדים שלנו שנמצאים בחזית השינוי ובקשר הטוב ביותר עם הלקוחות שלנו״.

 

מקבוצת מארסק נמסר כי עסקי השילוח של דמקו, המשרתים לקוחות הדורשים הובלה אווירית או הובלת ימית, ימשיכו לפעול כעסק עצמאי תחת המותג דמקו. מחברת מארסק נמסר כי ססקיה גרואן, אשר שימשה עד כה כמנהלת התפעול הראשית של החברה, תשמש כמנכ״לית דמקו שילוח מטענים.

 

עוד נמסר מחברת מארסק כי שלוש חברות ספנות שונות הפועלות באזורים גיאוגרפיים שונים  - חברת MCC Transport, חברת Seago Line, וחברת Sealand, יפעלו תחת המותג המאוחד SeaLand – A Maersk Company, וזאת החל מה-1 באוקטובר 2018. מהחברה נמסר כי פישוט מבנה השמות עבור מותגים אלו יאפשר לחזק את ההכרה במותג ולהבטיח בחירה ברורה של הלקוחות במותג.

 

סורן סקו, מנכ״ל מארסק, הוסיף כי ״אינטגרציה זו מציינת אבן דרך גדולה במסע הצמיחה הנוכחי של Maersk לקראת הפעלה כחברה משולבת אחת. אנו נמצאים בעמדה חזקה כדי לספק פתרונות ניהול שרשרת האספקה מקצה לקצה עבור הלקוחות שלנו, ובכך אנו נכנסים לשווקים חדשים״.