קבוצת מארסק השלימה את רכישת LF Logistics מהונג קונג

בעקבות הרכישה, בשווי של 3.6 מיליארד דולר, מארסק תוסיף 223 מחסנים באסיה לפורטפוליו הקיים שלה. לחברה מהונג קונג יכולות פרימיום בשירותי הפצה מרובים, מסחר אלקטרוני ותחבורה יבשתית באסיה


13:09 ,31.08.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת א.פ מולר - מארסק הודיעה היום על השלמת רכישתה של LF Logistics, חברת לוגיסטיקת חוזים המבוססת הונג קונג, עם יכולות פרימיום בשירותי הפצה מרובים, מסחר אלקטרוני ותחבורה יבשתית באסיה -אזור האוקיינוס ​​השקט. כתוצאה מכך, LF Logistics תמותג מחדש תחת מותג מארסק.

 

דילב בליכר, מנהל אזורי של אסיה פסיפיק ב-A.P. Moller - Maersk., אמר: ״אני נרגש לקבל את פני LF Logistics למארסק. מארסק באסיה התמקדה היסטורית בעיקר בהובלה ימית ​​אל מחוץ לאסיה ובשירותי לוגיסטיקה נלווים. עם התוספת של LF Logistics, מארסק משיגה יכולות ייחודיות למתן שירות לשווקי הצרכנים החשובים והצומחים במהירות באסיה. יתר על כן, מומחיות LF Logistics בערוצי הפצה מרובים  ממצבת אותנו היטב עם שוק המסחר האלקטרוני העולמי״.

 

בעקבות הרכישה, מארסק תוסיף 223 מחסנים לפורטפוליו הקיים שלה, מה שיביא את מספר המתקנים הכולל ל-549 ברחבי העולם, הפרוסים על סך של 9.5 מיליון מ״ר.

 

LF Logistics מעסיקה 10,000 עובדים, מפעילה רשת פן-אסייתית נרחבת, והיא שותפת שרשרת האספקה ​​המועדפת עבור חברות המעוניינות לצמוח באזור אסיה-פסיפיק. LF Logistics מתמחה בפתרונות הפצה B2B ו-B2C בתחום הקמעונאות, הסיטונאי והמסחר האלקטרוני ויש לה רקורד של קשרי לקוחות עמוקים ומצוינות תפעולית, המהווה בסיס חזק למארסק להתרחב באסיה-פסיפיק ובעולם.

 

שווי העסקה הוא 3.6 מיליארד דולר (שווי ארגוני) לאחר התחייבויות חכירה בתקן IFRS 16.