קבוצת א.א. ספנות משיקה אתר אינטרנט חדש

א.א. ספנות השיקה בימים אלו אתר אינטרנט חדשני ועדכני המותאם גם לצפייה מיטבית באמצעות הסלולר. זאת כחלק מהשינויים הארגוניים והטכנולוגיים שעברה החברה בשנה האחרונה


08:15 ,21.12.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

אתר אינטרנט חדש לקבוצת א.א. ספנות. בימים אלו עלה לאוויר האתר החדש של קבוצת א.א. ספנות (בכתובת http://www.aa-shipping.co.il) שנבנה ברוח השינויים הארגוניים והטכנולוגיים שעברה החברה בשנה האחרונה. 

 

נזכיר כי במהלך 2015 השלימה א.א. ספנות מהלך להטמעת מערכות טכנולוגיות מתקדמות במסגרתן זרוע השילוח של החברה הצטיידה במערכת השילוח האוטומטית 4Trade ERP  - מערכת ERP תפעולית ופיננסית, של חברת מג׳יק תעשיות תוכנה. 

 

בחברה הדגישו את החשיבות הרבה שהם מייחסים לצד הטכנולוגי שדחף להטמיע מערכת לאוטומציה של תהליך הניתוב והטיפול במטעני הלקוחות, תוך תיאום בין המחלקות השונות בהתאם לשלבים בתהליך השילוח ועמילות המכס, וכעת להקמת אתר אינטרנט חדשני ועדכני המותאם גם לצפייה מיטבית באמצעות הסלולר.

 

מא.א. ספנות נמסר: "הנהלת הקבוצה משקיעה רבות בתכנון ופיתוח אסטרטגי לשנים הבאות, כשבראש מעייניה שירות ללקוחות החברה הנאמנים".

 

האתר נבנה על ידי PORT2PORT, המעניקה לקבוצת א.א. ספנות שירות זה שנים רבות, וזאת על סמך הידע והטכנולוגיה שרכשה בתחום בשנים האחרונות בפיתוח אתרים ללקוחותיה האסטרטגיים.

 

נזכיר כי א.א. ספנות מייצגת בישראל את ענקית הספנות Hyundai והיא מעניקה שירותי ספנות ולוגיסטיקה מזה שנים רבות.