צים: שת״פ אסטרטגי עם אירוספוט לניטור מטענים

חברת צים הודיעה על הארכת החוזה שלה עם ArrowSpot Systems Ltd, ספקית פתרונות ניטור מטענים מקצה לקצה בתחום הקירור לחמש שנים נוספות. ענת אייל, ראש תחום מכולות קירור ומיוחדים בצים: ״ArrowSpot משמשת כעיניים העירניות שלנו על מטען יקר״


10:34 ,12.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים הודיעה על הארכת החוזה שלה עם ArrowSpot Systems Ltd, ספקית פתרונות ניטור מטענים מקצה לקצה לתעשיית הלוגיסטיקה העולמית, שפתרונותיה כוללים התקני מעקב ומרכזי שליטה ובקרה. המהלך מבסס את השותפות ארוכת השנים של ArrowSpot להפעלת מרכז הבקרה החדשני שלה 24/7 כחלק בלתי נפרד משירות ZIMonitor הפופולרי של צים.

 

שירות ZIMonitor מציע ללקוחות מעקב, ניטור אקטיבי ובקרה מרחוק עבור מכולות קירור הנושאות מטענים רגישים בעלי ערך גבוה. השירות, המופעל על ידי שירות ניטור ArroWatch 24/7 מפחית משמעותית נזקים, אובדן או בזבוז למטען, תוך חיזוק המוניטין של ZIM כשותפת שילוח מהימנה ביותר המתמקדת בפתרונות פרו-קיימות.

 

החוזה המחודש אמור להימשך חמש שנים נוספות, תוך שימת דגש על המחויבות של שתי החברות לספק פתרונות ניטור מטענים חסכוניים וממוקדי קיימות.

 

גיל להמן, ראש הציוד הלוגיסטי הגלובלי של צים, ציין כי ״ZIMonitor הוא אחד משירותי הדגל של צים, והוא נהנה ממוניטין יוצא דופן. שביעות רצון הלקוחות שלנו היא עדות למסירות הבלתי מעורערת של ArrowSpot לביצועים, טכנולוגיה ומוסר עבודה. הם הרחבה מוערכת של הצוות שלנו״.

 

ArroWatch 24/7, אחד מהפתרונות למעקב אחר מטענים של ArrowSpot, ממנף שילוב של טכנולוגיה חכמה תומכת החלטות וקצינים מנוסים, המגיבים לאירועים בזמן אמת. האלגוריתמים המתקדמים של ArrowSpot מסווגים ומתעדפים התראות, כגון חריגות טמפרטורה בתוך מכולת הקירור, מה שמאפשר לצוות המיומן שלה לקבל החלטות על בסיס נתונים ולפתור בעיות במהירות וביעילות.

 

רן גרינשטיין, מנכ״ל ArrowSpot, הביע את התלהבותו מחידוש ההתקשרות עם צים, וציין כי ״אנו גאים בעבודה שלנו מאחורי הקלעים, בעודנו תורמים לשירות ניטור המטענים הטוב ביותר בשוק הספנות. במהלך 5 השנים האחרונות, יחד עם צוותי התפעול והסחר של צים, התאמנו ושיפרנו ללא הרף את הפתרונות שלנו כדי להתאים אותם לצרכים המתפתחים של צים. אנחנו נרגשים מהשותפות המתמשכת שלנו ומהמשימה שלנו לתמוך בפתרונות מטען גלובליים ברי קיימא״. 

 

ענת אייל, ראש תחום מכולות קירור ומיוחדים בצים, הדגישה את תפקידה המכריע של ArrowSpot, ואמרה, ״ArrowSpot משמשת כעיניים העירניות שלנו על מטען יקר; אנו סומכים עליהם שישמרו עליהם. מה שמייחד את שירות ZIMonitor היא היכולת הייחודית לא רק להתריע בפנינו על בעיות אלא להגיב באופן מיידי באמצעות שילוב של טכנולוגיה מתקדמת והתערבות תפעולית של צוותים מיומנים לאורך תוואי המטען ומאפשרת לנו להציע שירות יזום 24/7 ללקוחות שלנו, כאשר בעיות נפתרות לפני שמתרחש נזק למטען. הדבר מהווה גורם מפתח בשביעות הרצון של הלקוחות שלנו מהשירות״. 

 

יואב מימרן, מנהל הפיתוח העסקי של ArrowSpot, הוסיף: ״מטען כמו תרופות ומזון רגישים מאוד לשינויים סביבתיים. על ידי שילוב ArrowWatch 24/7 בניטור המטענים שלהם, יצואנים, משלחי מטענים ומשתמשי ריפר יכולים להתחיל להפיק תועלת רבה יותר, שקט נפשי ותחושת שליטה על מטען בכל מקום בעולם״.