צים: שירות הים השחור יפקוד את סלוניקי

שירות LBX יציע ללקוחות פקידה שבועית ישירה בסלוניקי, וחיבור לנמלי מזרח הים התיכון בישראל, טורקיה ומצרים, עם זמני מעבר מהירים ושירות מעולה. השירות מסונכרן היטב עם השירותים הראשיים של צים המתחברים לאסיה ולאמריקה


14:20 ,08.06.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

צים הודיעה היום כי שירות לבנט - ים שחור אקספרס (LBX) שלה יוסיף פקידה שבועית בנמל סלוניקי, יוון, וזאת החל מיוני 2023. הוספת נמל סלוניקי תשלים את הפקידות הקיימות של שירותי צים אחרים בפיראוס, ותספק כיסוי מלא של יוון.

 

קו LBX, המופעל באופן בלעדי על ידי צים, מספק שירות אמין ויעיל, המסונכרן היטב עם השירותים הראשיים של צים המתחברים לאסיה ולאמריקה.

 

סבב הפקידה של השירות החדש יהיה כדלקמן:

 

חיפה - אלכסנדריה - קונסטנטה - ורנה - איסטנבול אמברלי - סלוניקי - אליאגה (איזמיר) - אנטליה - אלכסנדריה – חיפה

 

שירות LBX יציע ללקוחות פקידה ישירה בסלוניקי, וחיבור לנמלי מזרח הים התיכון בישראל, טורקיה ומצרים, עם זמני מעבר מהירים ושירות מעולה.

 

בנוסף, השירות יציע: קישוריות מסונכרנת חלקה ל-ZIM mainliners, עם גישה לנתיבים נוספים בהם ארה״ב וקנדה, ספרד, הודו ומזרח אסיה, שער כניסה מ/ל הבלקן דרך סלוניקי,  רשת אינטר-מודאלית חזקה, ציוד וטכנולוגיה מובילה להובלה בקירור לטובת מטענים טריים/פרמצבטיים, שירות מסור ומקצועי למטענים מיוחדים ומסוכנים וכן מוצרי שירות עם ערך מוסף כגון הובלות, רכבות ומכס.

 

אסף טיראן, EVP Cross Suez ו-Atlantic BU, אמר: ״אנו שמחים מאוד להוסיף את נמל סלוניקי לשירות ה-LBX המצליח שלנו. תוספת זו תאפשר לנו להציע ללקוחותינו ביוון ובאזור כולו טווח רחב יותר, יחד עם השירות האישי המעולה של צים המותאם לצרכים הספציפיים שלהם״.