צים: שדרוג משמעותי לרשת מזרח הים התיכון והים השחור

שירות LBX החדש, המופעל אך ורק על ידי חברת ZIM באמצעות שלוש אניות בנפח של 1,200 TEU כל אחת, נועד לשפר ולהרחיב את היקף שירותי החברה באזור באמצעות כיסוי נמלי רחב יותר וסנכרון מדויק עם קווים מרכזיים של צים לאסיה ואמריקה


10:12 ,01.10.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים מציגה הבוקר את שירות LBX (Levant Black Sea Express), שירות חדש המהווה שדרוג משמעותי של רשת מזרח הים התיכון והים השחור שאמור להתחיל פעילות ב-6 באוקטובר.

 

מחברת צים נמסר כי ״שירות LBX נועד לשפר ולהרחיב את היקף שירותי ZIM באזור באמצעות כיסוי נמלי רחב יותר וסנכרון מדויק עם קווי צים המרכזיים המתחברים לאסיה ואמריקה״.

 

שירות LBX החדש, המופעל אך ורק על ידי חברת ZIM באמצעות שלוש אניות בנפח של 1,200 TEU כל אחת, יפעל על פי סבב הפקידה הבא:

 

פורט סעיד מזרח - אלכסנדריה - מרסין - נובורוסייסק - קונסטנצה - אליאגה - מרסין - חיפה - פורט סעיד מזרח

 

עוד נמסר מצים כי שירות LBX נועד לתת מענה לצרכים הספציפיים של לקוחות החברה באזור, כולל קיבולת נוספת ומטען חקלאי עונתי, עם היתרונות הבאים: קישוריות מסונכרנת וחלקה לקווי הסחר המרכזיים לאסיה ואמריקה, שירות משופר לרומניה עם טרנזיט טיים משופר, 2 הפלגות שבועיות באסיה ושירות ישיר לישראל, שירות ישיר בין מצרים, טורקיה והים השחור, שירות מכולות בקירור (Reefer) ממצרים וטורקיה לנמלי הים השחור, קיבולת נוספת עבור השוק הרוסי וכן שירות מוגבר לנמלי טורקיה.

 

רני בן-יהודה, סמנכ״ל בכיר סחר חוצה סואץ והאטלנטי, אמר: ״הצגת שירות LBX החדש משדרגת את הרשת האזורית שלנו לרמה חדשה, עם היקף וכיסוי משופרים וחיבורים חלקים לקווים מרכזיים - והכל מותאם במיוחד לצרכים של לקוחותינו באזור״.