צים פועלת להרחבת השירותים ללקוחות הקירור

תחת הכותרת "יש יום אחד בשנה בו אנו מפסיקים לקרר ומחבקים אתכם בחום", קיימה הבוקר חברת צים אירוע שנתי ללקוחות הקירור. האירוע נערך השנה במרכז "נא לגעת" בנמל יפו, הפועל לגשר בין אנשים חרשים, עיוורים וחרשים-עיוורים לבין הקהל הרחב – עמותה בה תומכת חברת צים בשני


00:00 ,25.09.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים קיימה הבוקר את האירוע השנתי ללקוחות הקירור, בהשתתפות כ- 150 לקוחות ועובדי צים בכירים. האירוע נערך השנה במרכז "נא לגעת" בנמל יפו, הפועל לפתח מסגרות תעסוקה ייחודיות המסייעות לאנשים חרשים, עיוורים וחרשים-עיוורים, לעבוד, להתפתח ולהתפרנס ככל אדם תוך כדי הגשמה עצמית וטיפוח יכולותיהם וכשרונותיהם הייחודיים - עמותה בה תומכת חברת צים בשנים האחרונות.

האירוע המרשים נערך על רקע שינויים מהותיים שמבצעת חברת צים בימים אלה לרבות שדרוג השירות לצפון אירופה ולים האדריאטי, ע"י הוספת פקידה בנמלי רוטרדם ולה-הבר, כמו גם שיתוף הפעולה החדש עם Cosiarma בקו לים הטיראני בו יפעלו אניות הקירור המתמחות (שפעלו עד לא מזמן בשירות אגרקסקו) והוספת הפקידה בנמל Sete שבצרפת.

את הארוע שנתקיים תחת הכותרת "יש יום אחד בשנה בו אנו מפסיקים לקרר ומחבקים אתכם בחום" הנחה מוטי עזרי, מנהל תחום הקירורים. האירוע נפתח כאמור בארוחת בראנץ' מפנקת, בסיומה נאמרו דברי ברכה קצרים ולאחריהם הרצאה בת שעה של הקואצ'ר אלון גל (כוכב התכנית "משפחה חורגת").

"לא תמיד אנו שולטים במזג האוויר או בגודל האניות. לפעמים אנו מתווכחים על דמי ההובלה המושפעים מעלויות הדלק הגבוהות וגם על השביתות והעיצומים בנמלים אין לנו שליטה. אנו תמיד מבינים את המצוקות שלכם ותמיד עומדים לצידכם", פתח מנהל אזור ישראל בחברת צים שי באב"ד.

"אבל, באתי לדבר על מה אפשר להשפיע ואיפה היה לצים את אומץ לשנות", הוא הוסיף וציין כי "לרשותנו מגוון השירותים הרחב והמקיף ביותר". באב"ד ציין את השירות לרוסיה, שם לדבריו צים היא חברת הספנות היחידה שמצליחה לשמר פקידה שבועית קבועה. "הצלחנו איפה שאחרים לא מצליחים וזה לא קל", אמר.

 

לדבריו, צים מציעה כמעט בכל יום בשבוע הפלגת יצוא על בסיס קבוע, כך שלפקידה השבועית ברוסיה מתווספות 2 הפלגות שבועיות לקופר ואחת לצפון אירופה. ובקרוב, חשף באב"ד, תתוסף פקידה שבועית קבועה נוספת לצפון אירופה.

"אנו מחוייבים לתת את השירות הטוב ביותר. מוטי עזרי וצוותו זמינים 24 שעות ביממה ותמיד נעשה הכל לתת את הפתרונות הטובים ביותר גם לאירועים בלתי צפויים" הוא ציין.

ולבסוף התייחס באב"ד לעובדה שצים היא חברה ספנות ישראלית. "יש חשיבות לכחול לבן. רואים מה קורה בעולם וכמה ידידים יש לנו. חברה כמו צים שנותנת שירות לכל העולם זה משהו שיש לו משמעות רבה עבורי ועבור כולנו, כמו גם לעובדה שהמטה של החברה יושב כאן בישראל. אני מאד מאמין בזה".

 

"הכנס נועד להגיד תודה על השימוש בשירותים שלנו ועל התמיכה שלכם לאורך כל העונה", אמר רפי דניאלי, מנכ"ל צים. הוא ציין כי בחברת צים נתקבלה החלטה להגדיל את צי מכולות הקירור בעולם ובקרוב תיכנס כמות מאד גדולה של מכולות לשירות.

בהתייחסו לחברת אגרקסקו אמר דניאלי: "לא נעים לראות חברה כזו נסגרת. זה שינוי מהותי בתנאי השוק ובאירוע המצער יש גם לא מעט הזדמנויות". בהתייחסו לשירות המשופר של צים בים הטיראני – שירות שיפעל כחלק מהשיתוף פעולה הקרוי COSMED באמצעות האניות Cala Pira ו- Cala Paradiso שבעבר פעלו ברשות אגרקסקו, הבהיר דניאלי שאלו רק חלק מהשינויים והשיפורים שבחברת צים שוקדים עליהם.

"מקווה שהעונה החקלאית הבאה תהיה מוצלחת לכולם, כמו זו שחלפה. גם בהיקף הפרי וגם במחירי השוק וכמובן בשיתוף הפעולה עם צים. שנה טובה".