צים משפרת את השירות בקו יוון - תורכיה

השינויים בקו TGX ייכנסו לתוקף החל מינואר הקרוב והם כוללים קיצור זמן ההובלה מפיראוס לישראל לארבעה ימים בלבד והובלת מטענים מחיפה לסלוניקי באמצעות קו ZPM דרך איסטנבול. צים: השינויים ייצרו סינרגיה טובה יותר עם קווי השירות העיקיים


12:05 ,26.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים הודיעה ללקוחותיה הבוקר כי כחלק מהמגמה של שיפור מתמיד ברמת השירות ללקוחות באזור הים התיכון יבוצעו שינויים שיוכנסו בקו יוון-תורכיה (TGX) החל מינואר 2018.

 

מחברת צים נמסר כי השינויים והשיפורים העיקריים הינם כדלקמן: זמן ההובלה מפיראוס לישראל יתקצר ל-4 ימים (לעומת 11 ימים במתכונת הקודמת). מטענים לחיפה מנמל סלוניקי ביוון יועברו באמצעות הקו העיקרי של צים, ZMP, דרך איסטנבול. זמן ההובלה יהיה 7 ימים, תוך שיפור משמעותי של אמינות לוח הזמנים. הוספה של נמל איסקנדרון בתורכיה לסבב TGX.

 

מסלול הקו המשופר יהיה כלהלן:

 

חיפה - אשדוד – איסקנדרון – אנטליה – איסטנבול (אמברלי) – איזמיט – גמליק – איסטנבול (אמברלי) – פיראוס – איזמיר – חיפה

 

מחברת צים נמסר כי השינוי הוא חלק מהאסטרטגיה של צים, ונועד ליצור סינרגיה עם קווי השירות העיקריים של החברה באמצעות קווי הזנה מהירים בנמלי תורכיה. הסבב החדש נועד גם להתגבר על בעיות צפיפות ועיכובים בנמל סלוניקי, במטרה לתת שירות טוב יותר לשוק היווני. מהחברה נמסר כי ״זהו חלק מהמאמץ המתמיד של צים להציע כיסוי גיאוגרפי משופר ורמת שירות גבוהה ללקוחותיה,.