צים משיקה קמפיין מיתוג מעסיק בהונג קונג למשיכת עובדים מוכשרים

״הצוות שלנו הוא הנכס החזק ביותר שלנו״, אומר אריק אלימלך, סמנכ״ל משאבי אנוש וארגון ב-ZIM, על הקמפיין החדש שנועד לחזק את הנוכחות האזורית של החברה ולהדגיש את ערכיה הייחודיים


12:23 ,26.02.2025 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות והלוגיסטיקה הגלובלית ZIM הכריזה על השקת קמפיין מיתוג מעסיק חדש בהונג קונג, זאת בעקבות הצלחת קמפיין דומה שהושק בארצות הברית בנובמבר 2024. היוזמה הנוכחית נועדה למשוך כישרונות מובילים למשרד האזורי של החברה באסיה, תוך הצגת תרבות הארגון והערכים ההופכים את ZIM למקום עבודה ייחודי ומלא דינמיות בענף חיוני זה.

 

למרות ש-ZIM מדורגת כחברת הספנות שנמצאת במקום התשיעי בעולם, נתח השוק שלה במסחר הטרנס-פסיפי גבוה משמעותית מחלקה הגלובלי, מה שהופך אותה לשחקנית מרכזית בנתיב סחר זה. גידול זה מדגיש את הצורך בגיוס כוח אדם איכותי על מנת לעמוד בביקוש הגבוה באזור.

 

לקראת ההשקה, קיימה החברה אירוע פנימי בהשתתפות עובדים ממחלקות שונות, אשר שיתפו את מסלולי הקריירה שלהם ב-ZIM. כמו כן, מנהלים ועובדים הדגישו את מחויבות החברה לערכיה, תוך דגש מיוחד על קיימות, תוך הזכרת צי האניות הירוקות של החברה אשר מהווה כיום מחצית מהצי הפעיל של החברה במסחר הטרנס-פסיפי.

 

הקמפיין מתנהל תחת הסיסמה: ״גלה את הפוטנציאל שלך. היה גורם ה-Z״, ומדגיש את חשיבות המותג המעסיק של ZIM בגיוס אנשי מקצוע המתחברים לערכי החברה ולתרבותה. המסרים בקמפיין מבוססים על מחקר מקיף ומשוב ישיר מעובדי החברה, במטרה ליצור חיבור אמיתי עם מועמדים פוטנציאליים המחפשים סביבת עבודה מצוינת.

 

במסגרת הקמפיין, ZIM תעשה שימוש בפלטפורמות גיוס שונות, בהן רשתות חברתיות ואתרי חיפוש עבודה, תוך התמקדות בתפקידים בשירות לקוחות, מכירות ומשרות מפתח נוספות התומכות בצמיחתה המואצת של החברה.

 

אריק אלימלך, סמנכ״ל משאבי אנוש וארגון ב-ZIM, התייחס לקמפיין ואמר: ״אנו נרגשים לחזק את המותג שלנו ולהביא אלינו אנשים שמזדהים עם החזון שלנו. הצוות שלנו הוא הנכס החזק ביותר שלנו, ובזכות המסירות וההתלהבות שלהם, אני בטוח שהקמפיין ישיג השפעה משמעותית״.

 

יפעת גינצברג, סמנכ״לית השיווק של החברה, ציינה כי הקמפיין משלב מתודולוגיות שיווקיות חדשניות למדידת האפקטיביות שלו בטווח הקצר והארוך. לדבריה, ״כאשר אנו מתקשרים את ערכי החברה ואת תרבותה הייחודית, אנו מצליחים לגייס עובדים שמתאימים היטב ומשגשגים בתוך החברה״.

 

השקת קמפיין מיתוג המעסיק של ZIM מהווה צעד נוסף במחויבות החברה לבניית סביבת עבודה תומכת ומקדמת, המזמינה כישרונות חדשים להצטרף לשורותיה ולהיות חלק מהשפעתה הגלובלית בענף הספנות והלוגיסטיקה.