צים משיקה קמפיין לגיוס עובדים לסניף החברה בארה״ב

הקמפיין ימנף פלטפורמות שונות, לרבות מדיה חברתית, אתרי חיפוש עבודה ושלטי חוצות ניידים על משאיות מכולות. פרסומות אלו מזמינות עובדים פוטנציאליים להצטרף ל-ZIM ארה״ב, תוך התמקדות בתפקידים בשירות לקוחות, מכירות ותפקידי מפתח אחרים


08:18 ,17.11.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים הודיעה על השקת קמפיין חדש בארה״ב שממתג אותה כמעסיק אטרקטיבי. מטרת היוזמה הינה  למשוך כישרונות מובילים עבור חברת ZIM USA, שבסיסה בווירג׳יניה ביץ׳. הקמפיין החדש מיציג את התרבות הארגונית של צים ואת הערכים שהופכים אותה למקום עבודה ייחודי ודינאמי בתעשייה המשפיעה של סקטור הספנות והלוגיסטיקה. 

 

עם סיסמת הקמפיין Hear the Difference. See the Difference. Be the Difference צים מכירה בחשיבות מותג המעסיק שלה למשיכת אנשים מיומנים שמאמינים באתוס והתרבות של החברה. קמפיין זה מבוסס על מסרים שפותחו באמצעות מחקר מקיף וקלט ישיר מעובדי צים הנוכחיים. על ידי שיקוף הקולות של הצוות שלה, היוזמה החדשה של צים שואפת להתחבר באופן אותנטי לעובדים פוטנציאליים השותפים למחויבותה למצוינות ולרוח ה-Z Factor הייחודית.

 

הקמפיין ימנף פלטפורמות שונות, לרבות מדיה חברתית, אתרי חיפוש עבודה ושלטי חוצות ניידים על משאיות מכולות. פרסומות אלו מזמינות עובדים פוטנציאליים להצטרף ל-ZIM ארה״ב, תוך התמקדות בתפקידים בשירות לקוחות, מכירות ותפקידי מפתח אחרים התומכים בשירותי השילוח הגלובלי הצומחים במהירות שלה. הזדמנויות זמינות במשרדים החדשים של צים שנפתחו לאחרונה בווירג׳יניה ביץ׳, כמו גם בניו ג׳רזי.

 

ניסים יוחאי, נשיא צים ארה״ב, אמר: ״כאשר צים ממשיכה לצמוח ולפתח שירותים חדשים, אנו נרגשים לחזק את המותג שלנו ולמשוך אנשים שמוכנים לעזור לנו להשיג את החזון שלנו. הקמפיין הזה הוא צעד משמעותי בבניית הצוות שלנו בארה״ב, ומבטיח שנביא לא רק את הכישרונות הטובים ביותר, אלא גם את אלה שמזדהים באמת עם התרבות והערכים שלנו. הצוות שלנו הוא הנכס החזק ביותר שלנו, ועם ההתלהבות והמסירות שלהם, אני בטוח שלקמפיין הזה תהיה השפעה מתמשכת״.