צים משיקה מחדש את שירות ZEX

השירות, המספק שירות פרימיום מהיר מסין לחוף המערבי של ארה״ב, הוצג לראשונה בשנת 2020 וחוזר כעת לאור הצרכים המתפתחים של שוק המסחר האלקטרוני. השירות יתחדש ים היציאה הראשונה מיאנטיאן ב-22 בנובמבר. אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים: שירות זה מהווה תחליף מצוין ואמין ל


10:17 ,07.11.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

צים משיקה מחדש את שירות ה-ZIM eCommerce Xpress (ZEX) שלה, ומספקת שירות פרימיום ומהיר לחוף המערבי של סין-ארה״ב

 

חברת צים הודיעה היום על ההשקה המחודשת של ZIM eCommerce Xpress (ZEX), קו המסחר המהפכני שלה המחבר בין דרום סין לארה״ב החוף המערבי. שירות ZEX, שהוצג במקור בשנת 2020, חוזר לאור הצרכים המתפתחים לאחרונה של שוק המסחר האלקטרוני.

 

מחברת צים נמסר כי ״שירות ZEX מספק פתרון ייעודי, מהיר ואמין עבור אלה המחפשים אלטרנטיבה למשלוח במחיר תחרותי להובלה אווירית. בתגובה לביקוש הגובר הנוכחי לשירותים מזורזים, צים משיקה מחדש את ZEX, מתוך הכרה בצורך בפתרונות שילוח מהירים ואמינים. שירות ה-ZEX של צים אמור להתחדש עם יציאתו הראשונה מיאנטיאן ב-22 בנובמבר 2023, עם הסבב הבא: שיאמן - יאנטיאן - לוס אנג'לס - שיאמן״. 

 

תכונות עיקריות של שירות ZEX המחודש: זמן מעבר הטוב ביותר בשוק: מדרום סין ללוס אנג׳לס ב-12.5 ימים בלבד, אחריות על מקום וציוד: המטען לא יועבר לאנייה אחרת, מה שמבטיח אספקה בזמן ואמינה. סגירת מטענים מאוחרת בנמל Yantian ליציאה ביום רביעי בבוקר, המספקת גמישות ונוחות ללקוחות. יום שני זמינות מטענים בלוס אנג׳לס: זמינות מטען באותו יום במסוף WBCT LA. נתיב כניסה ייעודי: הימנעו מתורים עם נתיב כניסה ייעודי לעיבוד מהיר ויעיל - אין צורך בתיאום פגישה. חיבור מזורז ליעדים פנימיים כולל ג׳וליט (שיקגו), ממפיס, דאלאס וקנזס סיטי, מתן כיסוי מקיף.

 

צים מציעה ללקוחות ZEX גם את חבילת השירות הפרימיום שלה A2ZIM, המספקת ללקוחות תכונות שירות לקוחות בלעדיות וייעודיות. זה, בשילוב עם יתרונות ה-ZEX, הופכים אותו לפתרון החסכוני ביותר עבור מסחר אלקטרוני ומטענים רגישים לזמן בשוק.

 

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, מסר כי ״שוב, אנו מיישמים את ערכי הליבה שלנו, ה-Agility ו-Can-Do-Approach שלנו, לזהות צרכי שוק המשתנים במהירות ולספק פתרון חכם ומהיר. אנו קשובים ללקוחות שלנו, ואני בטוח שהם יעריכו וייהנו מהיתרונות שהשירות מספק. אנחנו חוזרים לדרום מערב האוקיינוס השקט עם שירות מהיר ואמין. אנו שואפים לשרת את הצרכים ההולכים וגדלים של לקוחותינו לשירות מהיר עם המגע האישי הייחודי והידוע שלנו. שירות זה מהווה תחליף מצוין ואמין להובלה אווירית, עם מחיר הרבה יותר משתלם ותמורה הטובה ביותר לכסף״.