צים משדרגת שירות ZCP ומציגה שירות פידר חדש בשם CFX

השינוי המשולב והמסונכרן ישפר את זמני השינוע וירחיב את מספר הנמלים אשר פוקדת החברה. שירות הפידר החדש יחבר בין ג׳מייקה, פלורידה וקנדה ויפעיל שתי אניות בנפח של 1,300 TEU


13:10 ,25.03.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים הודיעה על שדרוג שירות ZCP (ZIM Container service Pacific) ומציגה שירות חדש אשר יחבר בין ג׳מייקה, פלורידה וקנדה בשם CFX. שירות Canada Florida Express service (CFX) יתחיל לפעול ב-3 באפריל. מחברת צים נמסר כי השינוי המשולב והמסונכרן ישפר את זמני השינוע וירחיב את מספר הנמלים אשר פוקדת החברה.

 

שירות CFX הינו שירות שבועי בימים קבועים אשר יפעיל שתי אניות בנפח של 1,300 TEU כל אחת. מחברת צים נמסר כי השירות יחבר בין ההאב של החברה באמריקה הלטינית הנמצא בקינגסטון, ג׳מייקה, לבין פלורידה בארה״ב והליפקס בקנדה, עובדה אשר תאפשר שירות מהיר ואמין שיחבר בצורה חלקה בין השירות האזורי לקווים המרכזיים של צים.

 

סבב הפקידה של שירות CFX  יהיה כדלקמן:

 

Kingston- Miami - Halifax – Kingston

 

כאמור, השקת שירות CFX נעשתה בתיאום עם שינויים שנעשו בשירות הדגל של החברה – שירות ZCP אשר אמור להקל על הפקידה בנמל הליפקס, ולאפשר טרנזיט טיים אמין יותר מאסיה לחוף המזרחי של ארה״ב. בעקבות השינוי, נמל הליפקס יקבל שירות דרך נמל קינגסטון וישמור על זמני שינוע דומים כפי שקיימים גם כיום. שירות הפידר החדש CFX יציע זמני שינוע טובים מאוד בין אסיה למיאמי, ויפתח שער חשוב וחדש ליעדים בארה״ב דרך נמל מיאמי.

 

שינוע מטענים אל/מ אסיה לנמל הליפקס יחבור לשירות ZCP דרך ההאב של החברה בקינגסטון.

 

סמנכ״ל ספנות בצים, רפאל בן ארי, אמר כי: ״תגובה מהירה לצורכי השוק עם הצעה חדשה ומשופרת ללקוחות נעשית רבות הודות לכך שצים היא חברה עצמאית, עובדה אשר שומרת על גמישות החברה ומעניקה לה חופש תפעולי להציע שיפורים חשובים לטובת הלקוחות שלנו״.