צים משדרגת את שירותיה באמריקה הלטינית

צים הכריזה השבוע על שדרוג השירותים האזוריים באמריקה הלטינית וכן על השקתו של שירות הזנה חדש לוונצואלה וכן על שדרוגם של שני קווים קיימים


10:58 ,06.02.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים בונה מחדש את רשת השירותים שלה באמריקה הלטינית ומשדרגת אותם. צים הכריזה השבוע על שדרוג השירותים האזוריים באמריקה הלטינית וכן על השקתו של שירות הזנה (פידר) חדש לוונצואלה (שירות VEX) וכן שדרוגם של שני קווים קיימים: קו מרכז אמריקה אקספרס (LAF) וקו החוף המערבי מרכז אמריקה (WCA).

 

סבב הפקידה המעודכן של שירות VEX יהיה כדלקמן:

 

Manzanilo (PAMIT) – Cartagena (COCRT) – La Guaira (VELGA) – Kingston (JMKST) – Manzanilo (PAMIT)

 

 

סבב הפקידה המעודכן של שירות LAF יהיה כדלקמן:

 

Cartagena (COCRT) – Manzanilo (PAMIT) – Moin (CROIU) – Puerto Cortes (HNPTZ) – Santo Tomas (GTSTC) – Cartagena (COCRT)

 

 

סבב הפקידה המעודכן של שירות WCA יהיה כדלקמן:

 

Lazaro Cardenas (MXLCD) – Manzanilo (MXMZL) – Puerto Quetzal (GTJQZ) – Acajutla (SVACJ) – Corinto (NICOR) – San Lorenzo (HNSLO) – Puerto Quetzal (GTJQZ) – Lazaro Cardenas (MXLCD)

 

 

הרשת המשופרת, שתופעל על ידי צים, מציעה ללקוחות מגוון רחב של יתרונות הכוללים כיסוי משופר, פתרונות לוגיסטיים חדשים וחיבור חלק ומסונכרן לרשת הגלובלית של צים.

 

ערן אפשטיין, סמנכ״ל היחידה העסקית של אמריקה הלטינית בצים, מסר: ״אנו ממשיכים להרחיב את השירותים שלנו ולהציע ללקוחותינו אפשרויות נוספות לסחר עולמי וחיבור טוב יותר בין אזורי סחר. כחלק מהחזון שלנו, אנו שואפים להיות זריזים במתן מענה לצרכי השוק ככל שהם מתעוררים, ולספק פתרונות ללקוחותינו באזור וברחבי העולם״.