צים מקימה סוכנות בבעלות מלאה בניו זילנד

צים שירותי שילוח משולבים בע״מ הודיעה על פתיחת סוכנות צים בבעלות מלאה בניו זילנד, שתחליף את סוכן הצד השלישי הנוכחי, החל מה-1 בנובמבר 2022. סוכנות צים החדשה בניו זילנד היא חלק מהאסטרטגיה של צים להמשיך ולפתח ולהרחיב את פעילותה באזור אוקיאניה


13:57 ,07.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

צים שירותי שילוח משולבים בע״מ הודיעה על פתיחת סוכנות צים בבעלות מלאה בניו זילנד, שתחליף את סוכן הצד השלישי הנוכחי, החל מה-1 בנובמבר 2022. המשרד החדש של צים ניו זילנד ינוהל על ידי דייוויד מיטשל, מנהל המדינה הנוכחי, שיצטרף לצוות צים.

 

סוכנות צים החדשה בניו זילנד היא חלק מהאסטרטגיה של צים להמשיך ולפתח ולהרחיב את פעילותה באזור ולספק שירותי שילוח ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות.

 

דני הופמן, סמנכ״ל צים פנים-אסיה: ״המטרה האסטרטגית שלנו היא להרחיב ולשפר את הרשת האזורית שלנו המחברת את אסיה, אוסטרליה וניו זילנד, והסוכנות החדשה היא אבן דרך נוספת במסע שלנו״.

 

ניר אבני, סמנכ״ל צים מדינות בינוניות וקטנות, הוסיף: ״אנחנו ממשיכים להשקיע מאמצים ומשאבים משמעותיים כדי לחזק ולשפר את השירותים שלנו בניו זילנד, ואני בטוח שהלקוחות שלנו בניו זילנד ייהנו מהסימן המסחרי של צים האישי, המסורה והמסור. גישה ממוקדת לקוח״.