צים: התקני המעקב של Hoopo ייפרסו על מכולות החברה

צים חתמה על הסכם עם חברת Hoopo Systems לפריסה רחבת היקף של מכשירי מעקב חדישים לטובת שיפור ניהול שרשרת האספקה עם פתרון מעקב עמיד במיוחד, בטוח וחסכוני בחשמל. אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים: פריסת המכשירים תעלה משמעותית את רמת השירות שלנו


12:53 ,09.01.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים הודיעה היום על הסכם עם Hoopo Systems Ltd לפריסה רחבת היקף של מכשירי מעקב חדישים עבור צי המכולות היבש שלה. פריסת התקני המעקב של Hoopo מציבה את צים בחזית החדשנות הטכנולוגית בתחום זה, ומדגישה את מסירותה של צים לספק פתרונות חסרי תקדים ללקוחותיה, שכן פתרון מתקדם זה מציע מידע מעקב מקיף כולל התראות גיאוגרפיות והודעות על פתיחה/סגירה של דלת ועוד. הבטחת אמינות ועמידות גבוהות בשילוב עם עלות ויעילות אנרגטית משמעותית. צים תתקין את מכשירי המעקב המובילים של Hoopo על מאות אלפי המכולות היבשות שלה.

 

בשנת 2022, הודיעה צים על השקעה בחברת Hoopo Systems, חברה פורצת דרך המתמחה בפיתוח פתרונות מעקב חדשניים לנכסים ללא חיבור חשמל. לאחרונה השלימה Hoopo את הפיתוח של hoopoSense Solar - המוצר החדש שלה עבור התעשייה הימית, מה שאפשר לצים ליישם  פרויקט נרחב לשילוב התקני מעקב חדישים אלה בצי המכולות היבשות של צים.

 

ההחלטה לאמץ את הפתרון של Hoopo באה בעקבות תהליך הערכה ממצה ומדוקדק שכלל בדיקות פיילוט מקיפות בהשוואה בין ה-hoopoSense Solar לכמה מפתרונות המעקב המובילים בשוק. צים מציינת כי לאחר ניתוח יסודי וקפדני התברר חד משמעית שהפתרון של Hoopo מצטיין כשיא הקידמה הטכנולוגית והבחירה המתאימה ביותר למלא את הדרישות של צים.

 

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים: ״אנו שמחים לראות את פרי ההשקעה שלנו בפתרון הטכנולוגי הייחודי של Hoopo. אנו מוכנים כעת לפרוס את מכשירי המעקב החדישים, העמידים והחסכוניים שלהם בקנה מידה גדול. פריסה זו תעלה משמעותית את רמת השירות שלנו, תספק מידע רב ערך ללקוחותינו תוך הבטחת שקיפות ואמינות״. 

 

איתי חיות, מנכ״ל ומייסד שותף של Hoopo הוסיף: ״ב-Hoopo, אנו מבינים שנראות מכולות יבשות היא לא רק צורך תפעולי ולוגיסטי בסיסי אלא גם דרישת שוק קריטית. המשימה שלנו הייתה להנדס פתרון מעקב עבור התעשייה הימית, המספק את הנתונים המהימנים ביותר ומתהדר באורך חיים ממושך כדי להיות שווה לחיי המכולה. בעיצוב שלנו, תעדפנו את המחויבות שלנו לחדשנות על ידי הטמעת טכנולוגיות מתקדמות ביותר תוך הבטחת עדכונים חלקים כאשר טכנולוגיות חדשות צצות בעתיד. העובדה ש-ZIM הייתה משקיעה אסטרטגית ושותפה עיצובית הבטיחה שהפתרון שלנו יספק מענה מותאם לשוק ולאתגרים ולצרכים המתפתחים של התעשייה. אנו גאים בהסכם עם צים, המעיד על ההצעה שלנו שמעניקה ערך רב ללקוחות״.