צים השיקה את ״אסטרטגיה 2023״ ואת חזון וערכי החברה

ההכרזה על הערכים והחזון החדשים של החברה נחגגו בסניפי החברה בכל רחבי העולם תחת הכותרת ״משלוחים חדשניים המוקדשים לך״. אלי גליקמן, מנכ״ל צים: ״החזון והערכים הם מצפן שמדריך אותנו אל עבר הצלחה ורווחיות״


12:23 ,31.07.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת צים הכריזה על האסטרטגיה העסקית החדשה שלה בשנת 2023, אשר מלווה בחזון תאגידי חדש שכותרתו ״משלוחים חדשניים המוקדשים לך״ (Innovative Shipping Dedicated to you). החזון והערכים החדשים הוצגו בפני צוותי צים ברחבי העולם בקמפיין מרהיב וצבעוני, שהתקבל בהתלהבות רבה.

 

מנכ״ל צים, אלי גליקמן, פנה לעובדי צים ואמר כי הוקדשה מחשבה רבה, בגיבוי ותמיכה של  דירקטוריון החברה, להגדרת חזון וערכים עדכניים, רעננים ורבי עוצמה עבור צים: הם מגלמים את העקרונות המגדירים את צים ומציבים יעדים ברורים לעתיד.

 

ההכרזה על החזון והערכים החדשים והשאפתניים של החברה נחגגה בסדרת אירועים בסניפי צים ברחבי העולם. עובדים ומנהלים מכל המדינות השתתפו בהכנות לקמפיין, שהוצג גם בפני לקוחות ושותפים. החזון והערכים ייושמו באמצעות ועידת מדינה והדרכות בסניפי צים.

 

ערכי החברה שהוצגו הינם כדקלמן: Can-do approach, Agile,  Togetherness, Result Driven ו-Sustainability .

 

התכנית האסטרטגית של החברה: הבאת החברה לרווחיות רציפה ויציבה. להיות אחת החברות המובילות בענף הספנות במונחי רווחיות, חדשנות וביצועים.

 

עיקרי התכנית:

 

סחר הפסיפי - הגדלת כושר התחרות ושיפור הכושר התפעולי באמצעות העמקת השותפות בברית הגדולה בעולם, צמיחה יחד עם השותפים והגדלת נתח השוק, יעילות ויצירת יתרון תחרותי באמצעות ניהול ממוקד והקטנת ההוצאות, שימור החוזקה של צים בשותפות באמצעות שימור אמינות השירות (Schedule Integrity).

 

הסחר ב-Intra Asia בניית מודל הפעלה תחרותי: איתור שווקים בפוטנציאל צמיחה, הפעלת קווים יעילים במודל הפעלה דינמי וגמיש, הגדלת נתח שוק.

 

מצוינות מסחרית עיסקית - ניהול ממוקד של רווחיות לקוח; ניהול ממוקד של תמהיל המטען, הכדאיות הכלכלית והתרומה לרווחיות החברה; התמקדות ב Digital כפלטפורמה עיסקית לתמיכה ב- Easy to do business with ZIM ושיפור חוויית הלקוח.

 

התמקדות בעסקים קטנים ובינוניים (SME’s) - שיפור שירות הלקוחות והגדלת שביעות רצון הלקוח.

 

אלי גליקמן, מנכ״ל צים: ״אני רואה את החזון והערכים שלנו כמצפן שמדריך אותנו אל עבר הצלחה ורווחיות. יתר על כן, הנהלת צים נחושה בדעתה להפוך את החזון והערכים לפרקטיקות מעשיות בעולם האמיתי, אשר יקדמו את צים. אני מבקש להודות לדירקטוריון החברה שתמך מאוד בהנהלה לאורך כל התהליך החשוב הזה״.