צים דורגה ראשונה במדד תפיסת השירות של Lloyds List

חברת הספנות זכתה במקום הראשון בשירות באסיה. צים קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר בחמש מתוך שבע הקטגוריות


00:00 ,16.05.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים דורגה במקום ראשון במדד “Shipper Sentiment Survey” היוקרתי של ה- Lloyds List

חברת הספנות צים דורגה במקום הראשון בקטגוריה הראשית במדד "Shipper Sentiment Survey" של Lloyds List.

זוהי הופעה ראשונה של החברה בעשירה הפותחת בסקר האירופאי של Lloyds list.

Lloyds List, המבצעת את הדירוג השנתי לחברות בענף הינה אוטוריטה בתחום הספנות ובוחנת בשיתוף עם Containerization International את מגוון הפרמטרים הנבחרים המעידים על רמת השירות בענף. Lioyds List הינה פלטפורמה המספקת ניתוחים ומידע אודות ענף הספנות העולמי וזוכה לחשיפה בינלאומית רחבה.

המדד פורסם בראשית חודש מאי והדירוג הוא בהשוואה לחברות הספנות המובילות בעולם.

במדד, הבוחן את תפיסת השירות מצד הלקוחות באזור אסיה, קיבלה צים את הציונים הגבוהים ביותר בחמש מתוך שבע קטגוריות, בהן עמידה בלוחות הזמנים, זמינות וביצועים כללים.

המדד נועד לבחון כיצד מדרגים לקוחות את רמת השירות של חברות הספנות הקווית בענף. בנוסף, צים דורגה במקום חמישי במדד האירופאי בקטגוריה הכללית.

סמנכ"ל קשרי לקוחות בצים ניסים יוחאי: "המוטו שלנו הוא 'אנו חוצים אוקיינוסים עבורכם'. הסקר מראה שזו לא רק סיסמה. צים מאמינה כי השירות האישי ללקוח הוא מעל לכל. אנו שמחים לראות שהמאמצים של החברה במהלך השנים האחרונות נושאים פירות ומודים על ההערכה ושביעות הרצון מצד לקוחותינו. אנו נמשיך להשקיע בלקוחות לספק שירות מצוין בכל הרמות".