פקידה ראשונה של קו השירות המחודש ZCA של צים בנמל אשדוד

קו השירות מציע זמן הפלגה של 22 יום לניו יורק ביבוא וביצוא. ה"צים לואנדה" נכנסה לנמל למרות המצב הביטחוני


00:00 ,20.11.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

האונייה "צים לואנדה" פקדה אתמול (ב') לראשונה את נמל אשדוד, בפקידה ראשונה של קוZCA   המחודש, שיעגון החל מעתה בנמל בדרכו אל/מ ארצות הברית.

ה"צים לואנדה" יצאה מהחוף המזרחי של ארצות הברית שעה שספיחי הוריקן "סנדי" עדיין יצרו עיכובים קשים בתפעול הנמלים, בעיקר באזור ניו יורק. על מנת לעמוד בלוח זמנים, הגבירה האונייה מהירות ועגנה על פי המועד המתוכנן בנמל אשדוד, למרות ירי הטילים הבלתי פוסק באזור.

"צים לואנדה" שינעה לנמל אשדוד מטעני יבוא, ובהם מוצרי מזון, כימיקלים, נייר, שרפים (RESIN) וגם יבוא ביטחוני מניו יורק, סבאנה והליפקס.

שירות ZCA של צים מציע את זמני ההובלה הטובים ביותר מהחוף המזרחי של ארצות הברית לאשדוד ולחיפה. זמן ההובלה מניו יורק לאשדוד יהיה 22 יום, המהיר ביותר בשוק, וזמני הובלה נמוכים גם מנמלי סבאנה, האליפקס וקינגסטון.

בשל החיסכון בזמני ההובלה היבשתית, מעתה יתאפשר שירות משופר ללקוחות בישראל בקו הסחר המרכזי, בעיקר במרכז ובדרום הארץ, הן ביבוא והן ביצוא. הוספת אשדוד למסלול השירות נועדה לחזק ולשפר את השירות האיכותי שצים מעניקה ללקוחות ישראליים מנמלי חיפה ואשדוד כאחת.

סמנכ"ל קשרי הלקוחות בצים ניסים יוחאי: "העגינה באשדוד הינה צעד אסטרטגי, שמטרתו לשדרג את הייבוא והיצוא מישראל לאמריקה. אנשי המכירות של צים מדווחים על תגובות חיוביות מצד לקוחות דרומיים, המברכים על זמן ההובלה המהיר וקיצור ההובלה היבשתית שהשינוי במסלול מאפשרים. 'לואנדה' טענה באשדוד כמה מאות מכולות יצוא לאמריקה, כולל מטען חריג, ויצאה להמשך המסלול כמתוכנן".

המסלול החדש של קו השירות ZCA:

חיפה – פיראוס – גנואה – טאראגונה – הליפקס – ניו-יורק – סבאנה – קינגסטון – טאראגונה – אשדוד – חיפה.