פנאלפינה הוסיפה שישה קווי מטענים חלקיים לשוק הפנים אסייאתי

חברת השילוח והלוגיסטיקה התחייבה שסבב הפקידה של הקווים החדשים יהיה שבועי. מטרתו: לחזק מעמד החברה בשוק המקומי ולספק דרישה גוברת מצד לקוחות הייטק וטלקום


00:00 ,25.01.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית השילוח והלוגיסטיקה הבינלאומית פנאלפינה הודיעה על הוספת שישה קווי מטענים חלקיים חדשים (LCL) שישרתו את השוק האסייאתי.

השירות החדש - שהחברה התחייבה שסבב הפקידה שלו תהיה שבועית - יינתן דרך החברה הבת Panatainer Express Line.

קו הפקידה של השירות החדש הוא שנגחאי-קילונג (טיוואן)-מנילה-הו צ'י מין סיטי (ויטנאם)-בנגקוק-סינגפור-ג'קרטה (אינדונזיה). אוניות של החברה הבת פוקדות כבר עתה את נמלי בנגקוק וסינגפור, אולם מעתה יתוגבר הקו בשתיים או שלוש פקידות שבועיות.

החברה הודיעה על השקת השירות לאור דרישה הולכת וגוברת מצד לקוחותיה לפתרונות LCL בקווי הסחר הפנים אסיאתיים. הדרישה, נאמר בהודעה, באה בעיקר מצד לקוחות בענפי ההייטק והטלקום.

הקו החדש ישרת את מטרת פנאלפינה לפתח עסקים במדינות חשובות בקו הסחר האסייאתי, במיוחד בקווים המפליגים ממערב המזרח הרחוק מזרחה, בקו הטראנספסיפי ובקווים אסיה-אמריקה הלטינית ואסיה-המזרח התיכון.

מנכ"ל חטיבת Ocean Greight בפנאלפינה פרנק הרקסין: "לאסיה יש תפקיד מרכזי ברשת ה-LCL הגלובלית ובאסטרטגית הצמיחה של פנאלפינה. אנו נחושים למצוא פתרונות שיספקו את דרישות הלקוחות שלנו".

יצוין שפנאלפינה מיוצגת בישראל על ידי קבוצת השילוח הבינלאומי עמית.