פלטפורמת VesselsValue נמכרה לחברת Veson Nautical

עם מסד נתונים המורכב מיותר מ-81,500 כלי שיט, VeselsValue התמקדה ברכישה, אחסון ומסחור של נתונים בצורה של הערכות שווי, דוחות ותובנות שוק. פלטפורמת התמחור VesselsValue נוסדה על ידי ריצ׳רד ריבלין בשנת 2011


08:12 ,13.04.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת תוכנת השילוח, Veson Nautical מבוסטון חתמה עסקה לרכישת פלטפורמת התמחור המקוונת הבריטית VesselsValue תמורת סכום לא ידוע. עם מסד נתונים המורכב מיותר מ-81,500 כלי שיט, VeselsValue התמקדה ברכישה, אחסון ומסחור של נתונים בצורה של הערכות שווי, דוחות ותובנות שוק.

 

המותג הימי וקו המוצרים של החברה ימשיכו תחת שם המותג Veson, ויהפכו לחלק מחבילת השירותים של Veson כאשר הרכישה תושלם בתחילת מאי. יחידת התעופה של VeselsValue תיהפך לחברה נפרדת, עצמאית.

 

בהתייחסו לרכישה, ג׳ון וסון, מנכ״ל ומייסד שותף ב- Veson Nautical, אמר: ״VesselsValue מביאה שפע של ידע וניסיון לארגון שלנו, ואנו מצפים שהם יצטרפו לצוות Veson. בנוסף להערכת הצי העולמי, ל-VeselsValue מתודולוגיית הערכת שווי אנליטית מתוחכמת אותה אנו נרתום כדי לספק ללקוחותינו תובנות מעמיקות יותר כדי לקדם החלטות מסחריות ותפעוליות בר-קיימא״.

 

חברת Veson הוסיפה כי העסקה תראה את לקוחות VesselsValue הקיימים נהנים מעדכוני דגמים משופרים, על ידי שילוב מידע ממקורות מתוך סל המוצרים של Veson, כגון Q88 ו-Oceanbolt, שנרכשו ב-2022 ו-2019, בהתאמה.

 

פלטפורמות נתוני מעקב כלי שיט הפכו לנכס חם בשנת 2023. S&P Global, שבסיסה בניו יורק, הצטרפה בחודש שעבר למירוץ להציע ללקוחותיה נתוני ספנות בזמן אמת, והכריזה על רכישת חברת הטכנולוגיה האנגלית Tradenet, שהייתה מפתחת של פלטפורמת המעקב אחר כלי שיט חיים של Market Intelligence Network (MINT), ש-S&P Global מכרה בלעדית במשך שנים.

 

בפברואר האחרון רכשה חברת נתוני הסחורות Kpler רכשה שני מותגי מעקב ידועים -  MarineTraffic ו-FleetMon.

 

נציין כי פלטפורמת התמחור VesselsValue נוסדה על ידי ריצ׳רד ריבלין בשנת 2011.