עדיף להשאיר את הסינים מעודכנים

מנכ"ל מארסק ליין נפגש עם מנכ"ל הוועדה להגבלת הריכוזיות ועם סגן שר התחבורה הסינים, למרות שהטענה שהחברה לא זקוקה לאישורים להפעלת ה-2M


13:36 ,28.09.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

למרות שטענה בתחילה שברית הספנות 2M אינה זקוקה לאישורים רגולטוריים מסין, פנתה מארסק ליין לוועדה להגבלת הריכוזיות בסין בנוגע לברית, שתאחד אותה עם MSC.

 

מנכ"ל מארסק ליין סורן סקו נפגש עם מנכ"ל הוועדה להגבלתה ריכוזיות הסינית, שבחודש יולי הזהיר את הציבור בראיון לטלוויזיה (לאחר שהסינים לא אישרו את ברית ה-P3) שברית חדשה יכולה להשפיע לרעה על חברות יבוא ויצוא סיניות ועל יכולתן להתמקח עם מחירי ההובלה עם חברות הספנות הגדולות.

 

בנוסף נפגש סקו גם עם סגן שר התחבורה של סין, לדיון עם שוק הספנות המקומי.

 

בסרט תעודה שהתפרסם בחודש יולי בסין נטען שברית ה-2M תתבטא בעליית מחירי ההובלה הימית וכתוצאה מזה בעליית מחירים עבור הצרכנים, וכן בצרות עבור חברות הספנות הסיניות, היות שמארסק ו-MSC ישלטו על נתח השוק הגדול ביותר בקווי הסחר אסיה-אירופה והטראנס אטלנטי.

 

לדברי סוכנות הידיעות רויטרס, מארסק היתה זו שיזמה את הפגישות עם הבכירים הסינים, בכדי לעדכן אותם בנוגע לברית עם MSC.