סקר בגרמניה: אלי גליקמן מנכ״ל צים ברשימת המנהלים הפופולריים

אלי גליקמן, נשיא ומנכ״ל צים, דורג בצמרת המנהלים הפופולריים בקרב עובדים בגרמניה, לצד מנהלים של חברות כמו פולקסווגן, איקאה, פורשה, סימנס ועוד. גם הדירוג הכללי של צים זינק בשלוש השנים האחרונות למקום הראשון מבין חברות הספנות


13:33 ,21.06.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע פרסמה חברת Glassdoor את מדד המנהלים הפופולריים של החברות הגדולות באירופה לשנת 2021, ונשיא ומנכ״ל צים אלי גליקמן דורג בצמרת המנהלים הפופולריים בקרב עובדים בגרמניה, לצד מנהלים של חברות כמו פולקסווגן, איקאה, פורשה, סימנס ועוד.

 

הדירוג של חברת Glassdoor, מובילה גלובלית בתחום מידע על משרות ומקומות עבודה, מבוסס על משוב אנונימי וולונטרי של עובדים. העובדים יכולים לשלוח הערכה של המעסיק, לדרג את המנהיגות של המנהל ולתת תובנות נוספות על מקום העבודה שלהם. Glassdoor משקללת את ההערכות באמצעות אלגוריתם שפיתחה על מנת לקבוע את התוצאות.

 

כמו כן, הדירוג הכללי של חברת צים שירותי ספנות משולבים ב-Glassdoor זינק בשלוש השנים האחרונות מאחד האחרונים למקום הראשון בדירוג העולמי מבין חברות ספנות – ביטוי למהפך הדרמטי שעברה החברה בניהולו של אלי גליקמן. גליקמן, כידוע אף הוביל את החברה להנפקת היסטורית בבורסה של ניו יורק ולתוצאות הרבעוניות הטובות ביותר אי פעם - רווח נקי של 590 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021.