סינגפור תחסן כ-10,000 אנשי צוות ימי

רשות הים והנמל בסינגפור תספק חיסונים נגד Covid-19 ליותר מ-10,000 אנשי צוות ימי עד סוף ינואר, זאת במסגרת תרגיל חיסון ימי המכונה SAVE


11:47 ,21.01.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

סינגפור תספק חיסונים נגד Covid-19 ליותר מ-10,000 אנשי צוות ימי עד סוף ינואר, זאת במסגרת תרגיל חיסון ימי המכונה SAVE (Sea – Air Vaccination Exercise).  התרגיל הוא חלק מאסטרטגיית החיסון הלאומית Covid-19 במדינה כדי להגן על אנשי החזית ועל בני משפחתם, כמו גם על תושבים המתגוררים בסינגפור. אנשי קו חזית אלה כוללים עובדי נמל, נתבים, קציני מטען, מודדי ים ומפקחים ימיים הנדרשים לעבוד על אניות בסינגפור.

 

על פי נתוני רשות הים והנמל בסינגפור (MPA) יותר מ-700 אנשי צוות חוסנו בימים האחרונים כדי להתכונן להפעלת תרגיל SAVE באופן מלא. ה- MPA קיבל השבוע כ-6,000 רישומי בקשות לחיסון כנגד נגיף הקורונה.

 

קוואה ליי הון, מנכ״ל MPA, ציין כי ״אנו מסתמכים על אנשי הים שלנו בחזית לצורך הובלת מה שאנחנו צריכים כל יום, כולל מזון, ציוד רפואי ומוצרי צריכה. אנו מקווים כי החיסון יכול לתת להם שקט נפשי כאשר הם מבצעים את עבודתם על האניות. זה יספק רובד נוסף של הגנה, וישמור על משפחתם והקהילה. אנו ממליצים להם בחום להגיע בהקדם ולהתחסן״.