נורוויג׳ן קרוז ליין חוזרת לפעילות

נורוויג׳ן ג׳ייד היא הספינה הראשונה לחזור להפליג לאחר 500 יום של השהיית ההפלגות. נשיא ומנכ״ל חברת נורוויג׳ן קרוז ליין, הארי סומר: ״אנו שמחים ונרגשים לחזור להפליג״


09:03 ,29.07.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נורוויג׳ן קרוז ליין חגגה אתמול באופן רשמי את חזרתה המצופה להפלגות עם הופעת בכורה כפולה: נורוויג'ן ג'ייד היא לא רק הספינה הראשונה מבין 17 ספינות החברה שקיבלה אורחים על סיפונה לראשונה מזה 500 יום אלא גם הספינה הראשונה בהיסטוריית החברה שיוצאת מנמל הבית בפיראוס, אתונה.

 

עד לחודש נובמבר 2021, אורחים המפליגים במסלולי האיים היווניים על גבי ספינת נורוויג׳ן ג׳ייד, יוכלו להתעורר מדי יום אל יעד חדש ומרגש ולבלות שמונה עד תשע שעות בחקר כמה מהאיים הציוריים ביותר ביוון, כולל כרתים המפוארת, מיקונוס התוססת, רודוס ההיסטורית וסנטוריני האייקונית בצבעי הכחול והלבן.

 

״לקבל את האורחים והצוות שלנו על הסיפון היה אחד הרגעים הזכורים ביותר בקריירה שלי בת למעלה מ-30 שנה״, אמר נשיא ומנכ״ל חברת נורוויג׳ן קרוז ליין, הארי סומר. ״אנו שמחים ונרגשים לחזור להפליג בגדול, עם מסלולים חדשים ונמל בית חדש למותג שלנו, אנו מציעים לאורחינו מבחר גדול עוד יותר של חופשות ייחודיות בים״.

 

שר התיירות היווני, הארי תיאוהריס, הוסיף, ״אנו מאושרים לקבל את ספינת נורוויג׳ן ג׳ייד ואת אורחיה ביוון. המסלולים המתוכננים יציעו חוויות ייחודיות המשלבות את ההיסטוריה העשירה שלנו, התרבות השוקקת ומיטב הקולינריה המפורסמת״.

 

ההצבה של ספינת נורוויג'ן ג'ייד באתונה היא חלק מאסטרטגיה ארוכת טווח להגדיל משמעותית את הנוכחות של NCL באירופה, אחד מיעדי השייט הפופולאריים ביותר. עד שנת 2023 מתכננת החברה להפעיל תשע ספינות באזור אשר מתוכננות להפליג מחופי יוון.

 

״ההפלגות הראשונות של נורוויג׳ן ג׳ייד באיים היווניים נמכרו במהירות רבה והפכו סולד אאוט זמן קצר לאחר ההכרזה שלנו על החזרה להפלגות״, אמר סומר. ״כשיש ביקוש כל כך גבוה, אנו שמחים להגדיל את ההיצע שלנו ביוון עם שבע ספינות נוספות עד שנת 2023, וזאת על מנת לספק לאורחינו מבחר רחב של ספינות חדשניות ומסלולים מרתקים לבחירתם״.