משה קרסנטי מונה למנהל שירות לקוחות של מארסק ישראל

בשלוש השנים האחרונות ניהל קרסנטי את סאפמרין ישראל, אותה ינהל מעכשיו מנכ"ל מארסק ישראל דיוויד גולין


12:41 ,27.12.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

המנכ"ל החדש של מארסק ישראל דיוויד גולין מינה את מנהל סאפמרין ישראל משה קרסנטי לתפקיד מנהל שירות לקוחות של מארסק.

 

קרסנטי התחיל את דרכו בקבוצת מארסק לפני עשר שנים. מאז הוא עבר בכמה תפקידים במחלקת המכירות של מארסק ישראל. לפני שלוש שנים מונה למנהל סאפמרין ישראל.

 

גולין, בתפקידו כמנכ"ל מארסק ישראל, ינהל במקביל גם את סאפמרין ישראל.

 

גולין: "משה עשה עבודה מצוינת במשך שלוש שנות כהונתו כמנהל סאפמרין, בו עזר בצמיחת שירות הלקוחות עד למספרי שיא. אנו משוכנע שהוא יעזור לשפר את שירות הלקוחות האיכותי של מארסק ישראל".

 

קרסנטי: "כבוד גדול בשבילי לחזור למארסק אחרי שלוש שנים מאוד מוצלחות בסאפמרין. אני רוצה מאוד להודות לצוות המסור והמדהים של סאפמרין, שהיה שותף לכל אורך שלוש השנים להצלחה הגדולה לשימור ולקידום המותג המופלא סאפמרין".