מנכ"ל צים החדש ללקוחות: נשארתם איתנו בתקופות של פריחה ובתקופות מאתגרות

אלי גליקמן, שהחליף בתחילת החודש את רפי דניאלי, פנה במכתב ללקוחות החברה וציין כי מטרתו העיקרית היא להמשיך באסטרטגיה המתמקדת במצוינות ופעילות נישה באזורי סחר נבחרים


14:00 ,04.07.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

אלי גליקמן, מנכ"ל חברת צים החדש, פנה אתמול במכתב ללקוחות החברה והודה לרפי דניאלי, קודמו בתפקיד. "דניאלי הנהיג את צים בתקופות סוערות ומאתגרות והותיר אחריו ירושה מרשימה. כולנו מאחלים לו הצלחה רבה וכל טוב".

 

גליקמן כותב ללקוחות כי חברת צים היא ארגון דינמי עם מורשת ארוכת שנים. "בשלושת החודשים האחרונים ערכתי פגישות עם אנשי מקצוע רבים בצים, ואני סמוך ובטוח ביכולתנו להמשיך לספק שירות מיטבי ללקוחות ולהשיג תוצאות עסקיות מעולות. צים, כמו כל הענף, עברה תהפוכות משמעותיות בשנים האחרונות, וכיום היא חברה המפגינה ביצועים שהם מהטובים בתעשייה ומחויבת לרווחיות משופרת".

 

גליקמן מציין כי הישג מרשים זה נובע משתי אסטרטגיות מרכזיות: "ראשית, אנו חותרים למצוינות ומקדישים את המאמצים, המשאבים והמומחיות שלנו כדי לבסס את מעמדנו כחברה מוכוונת-לקוח ומובילה בתחומי שירות ומכירות. אנו מתמקדים בצורכי לקוחותינו, והם נמצאים בליבת תהליך קבלת ההחלטות שלנו. שנית, אנו ממנפים את 'העוצמה של היותנו עצמאיים' (The Power of Being Independent), וממצבים את צים כחברת נישה גלובלית עצמאית בתחום ההובלה הימית, עם מערך קווים משודרג ויעיל. אנו פועלים באזורי סחר נבחרים שבהם יש לנו יתרון תחרותי ויכולת לספק שירות מיטבי ללקוחות".

 

גליקמן הדגיש בפני הלקוחות כי מטרתו המרכזית כמנכ"ל היא "להמשיך את התנופה החיובית הזו ולהוביל את צים לעבר שיאים חדשים".

 

גליקמן ביקש להודות לעובדי החברה ובעיקר ללקוחות הנאמנים שלה והוא כותב כך: "צים הגיעה להישגים אלה תודות למאמצים המתמשכים של עובדיה, הגיבוי האיתן של בעלי המניות שלה, ומעל לכול תודות לתמיכה ולנאמנות שלכם, לקוחות החברה. אתם זיהיתם את החוזקות והערך המוסף של צים ונשארתם אתנו בתקופות של פריחה ובתקופות מאתגרות יותר. אנו מודים על האמון המתמשך שאתם נותנים בנו. נציגינו ישמחו לשמוע מכם הערות והצעות, וצים תמשיך לפעול במרץ כדי ליישם פתרונות חדשים ומשופרים, במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורכם, לקוחותינו היקרים".