מורן מנו, מנכ״ל מנו ספנות, מונה לקונסול כבוד של מלטה

מורן מנו, מנכ״ל חברת ״מנו ספנות״ קיבל את כתב המינוי שלו לקונסול כבוד של מלטה במחוז חיפה במהלך טקס שנערך במשרד החוץ בירושלים בנוכחות שגרירת מלטה בישראל


10:35 ,04.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

בטקס מינוי קונסול כבוד במשרד החוץ בירושלים, בהשתתפות שגרירת מלטה בישראל ססיליה  אטארד-פירוטה, קיבל מורן מנו, מנכ״ל חברת ״מנו ספנות״ את כתב המינוי שלו לקונסול כבוד של מלטה במחוז חיפה.

 

בטקס השתתפו ראש הפרוטוקול במשרד החוץ גיל השכל, ראש הנציגות, נציג המערך המדיני, שגרירת מלטה בישראל וסגנה, דיקאן קונסולי הכבוד בישראל ואלינה רעייתו של מורן.

 

גיל השכל ממשרד החוץ בירך את מורן וציין כי לקונסולי הכבוד יש תפקיד חשוב לחיזוק והעצמת קשרי החוץ של ישראל. בפנייתו לשגרירת מלטה הוסיף ״עשית בחירה מצויינת. מורן הוא האיש המתאים לתפקיד הזה״.

 

שגרירת מלטה בישראל, הגב׳ ססיליה אטארד-פירוטה, בירכה את מורן ורעייתו וציינה כי היא מכירה  היטב את מורן ואת פעילותו הרבה בתחומים שונים שיש בהם כדי לסייע בהידוק הקשרים בין מלטה לישראל.

 

מורן מנו הודה לשגרירת מלטה, ססיליה אטארד-פירוטה, ולכל הנוגעים במשרד החוץ של מלטה וישראל על האמון שניתן לו במינוי זה, וציין כי יפעל לקידום וחיזוק הקשרים הבילטרליים בין שתי המדינות.

 

מורן מנו יליד חיפה (40), נשוי לאלינה, אב לשלוש בנות ובנם של משה ואיריס מנו, סיים בהצטיינות תואר ראשון בלימודי ספנות עסקית באוניברסיטת סאות'המפטון באנגליה ותואר שני בהצטיינות במשפט ימי באוניברסיטת לונדון. 

 

אביו, משה מנו, הינו המייסד והבעלים של קבוצת ״מנו הולדינגס בע״מ״, הכוללת גם את מנו ספנות, והמשמש כנשיא ויו״ר פעיל בכל החברות המרכיבות את הקבוצה. בינואר 2024 מינה משה את מורן כמנכ״ל מנו ספנות.