מארסק רכשה את חברת Vandegrift לעמילות מכס

על פי הערכות מארסק תשלש את כוח האדם, נפח הפעילות את ההכנסות שלה בתחום עמילות המכס בצפון אמריקה בעקבות רכישת החברה הממוקמת בניו ג׳רזי. מארסק: נחזק ונרחיב את היצע השירותים ללקוחות


11:42 ,14.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת מארסק רכשה חברה לעמילות מכס הממוקמת בניו ג׳רזי בשם Vandegrift. סכום העיסקה, שנסגרה ב-8 בפברואר, לא פורסם. מארסק ציינה בהודעה כי ביצעה את הרכישה על מנת לחזק את השירות שהחברה מציעה ללקוחותיה כמו גם להרחיב את היצע השירותים עבורם.

 

על פי הערכות, הודות לרכישה קבוצת מארסק תשלש את כוח האדם, הפעילות וההכנסות שלה מתחום פעילות עמילות המכס בצפון אמריקה.

 

חברת עמילות המכס האמריקאית Vanegrift קיימת בשוק כבר 68 שנים והיא ידועה כחברה המעניקה שירותים איכותיים ללקוחותיה. החברה מתמחה בתיאומי סחר ומעסיקה צוות מומחים בהם עובדים לשעבר של רשות המכס האמריקאית (CBP) כמו גם עובדים עם רקע בעמילות מכס, קמעונאות ומשפטים. לאחר הרכישה החברה האמריקאית תיקרא מעתה Vandegrift – A Maersk Company.

 

נארין פוהל, מנהל מארסק צפון אמריקה, ציין כי ״המומחיות והמוניטין של Vandegrift מאפשרים לנו להציב יועץ מהימן מול לקוחותינו כדי לעצב ולבנות תכניות מותאמות אישית של עמילות מכס ותיאומים המזהות סיכונים ולספק פתרונות. עזרה בתחום הזה ללקוח, יחד עם נכסי מארסק בתחום שרשרת האספקה יוצרים פתרונות מנצחים מקצה לקצה עבור חברות שרוצות להתכונן טוב יותר לתחרות בשנת 2019״.

 

מיץ׳ שר, מנכ״ל Vandegrift, ציין כי ״ההצטרפות למארסק מייצגת עבורנו הזדמנות חשובה להגדיל את עסקי עמילות המכס שלנו על ידי שילוב השירותים המקצועיים שלנו לצוות אחד חזק ומתואם עבור הלקוחות״.