מארסק מאחדת את מותגיה תחת מותג ״מארסק״

השינוי ישפיע על המבורג סוד, SeaLand וגם על מותגים שנרכשו לאחרונה כמו Senator ו-FL Logistics. מארסק: עכשיו זה הזמן הנכון לזנק הלאה לתוך מותג מאוחד כדי לספק ללקוחותינו לוגיסטיקה משולבת באמת


13:31 ,29.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת מארסק הודיעה כי היא מאחדת את כלל המותגים שלה למותג אחד ומאוחד – מארסק. השינוי ישפיע על המבורג סוד, SeaLand וגם על מותגים שנרכשו לאחרונה כמו Senator ו-LF Logistics שיחדלו מלהתקיים וישתלבו במארסק.

 

״אנו מאמינים כי על ידי שילובם במותג מארסק, נוכל להקל על קשיים לוגיסטיים, ובמקביל להציע יותר מגוון, יותר נוחות ויותר קישוריות מאי פעם - הכל תחת קורת גג אחת״, אמרה החברה בהודעה ללקוחותיה.

 

מארסק ציינה כי המהלך לא נועד לקצץ בעלויות והוסיפה כי כל מותג בגיאוגרפיה שונה צפוי לקבל  ציר הזמן מותאם על מנת להתמודד עם המעבר למותג המאוחד.

 

יחד עם זאת חברות כמו APM Terminals, Svitzer, Maersk Supply Service, Maersk Training, ו-Maersk Line Limited ימשיכו לפעול תחת שמות המותג הקיימים שלהן.

 

״גישת ריבוי המותגים שלנו שירתה אותנו היטב לאורך השנים וכל המותגים שלנו הצליחו לענות על צרכי הלקוחות. עם זאת, אנו יודעים שמספר מותגים יוצר מורכבות עבור הלקוחות שלנו. עכשיו זה הזמן הנכון לזנק הלאה לתוך מותג מאוחד כדי לספק ללקוחותינו לוגיסטיקה משולבת באמת״, הוסיפה מארסק.

 

נזכיר חברת הספנות הגרמנית Hamburg Sud שנוסדה בשנת 1871 הפכה לחלק מקבוצת מארסק בשנת 2017. חברת הספנות האמריקאית SeaLand שפעלה בעיקר בנתיבים פנים אזוריים נרכשה על ידי מארסק כבר בשנת 1999.