מארסק ליין זכתה בפרס מטעם ״רשימת לויד אסיה״

זכתה בתואר ״חברת הספנות של השנה בתחום המכולות״ עבור שיפורים שהכניסה בשירות שלה ועבור מנהיגותה בתחום החדשנות הטכנולוגית ומימון הסחר


12:25 ,30.10.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הדנית Maersk Line זכתה בתואר ״חברת הספנות של השנה בתחום המכולות״, ובאנגלית Container Operator of the Year וזאת במסגרת טקס פרסי השנה של חברת ״רשימת לויד אסיה״ (Lloyd’s List Asia) שנערך בסינגפור.

 

חברת מארסק ליין קיבלה את הפרס עבור שיפורים מתמידים ברשת הפעילות שלה, פתרונות מובילים בשוק הדיגיטלי ומימון סחר, המאפשר ללקוחות להרחיב את העסק שלהם ולהגיע לשווקים חדשים.

 

רופיש ג׳יין, מנהל קו דרום מזרח אסיה במארסק ליין, אמר כי ״זהו כבוד גדול לקבל את הפרס מטעם מארסק ליין. זוהי ההכרה בתמיכה המתמשכת שראינו מהלקוחות ומהעמיתים שלנו במהלך תקופה מאתגרת עבור החברה. זה גם יהיה נהדר להראות את הפרס הזה לעובדים שלנו שבאמת מגיע להם הפרס הזה״.

 

בהודעת הזכייה נאמר כי חברת מארסק ליין הציגה במהלך 2017 מספר שירותים לשירותים שלה ואף הגדילה את היצע המוצרים. החברה הקימה שירות נוסף בסחר בין אסיה וצפון אירופה וזאת על מנת לקצר את זמן שינוע הסחורות. שירותים חדשים הוקמו גם בין אסיה לבין החוף המזרחי של ארה"ב, אסיה ומערב אפריקה.

 

עוד נאמר בהודעת הזכייה כי מארסק ליין הופכת את מימון הסחר קל יותר ליבואנים ויצואנים. ועבור מדינות כמו סינגפור, הודו, ספרד, הולנד, ארה"ב וארה״ב, מארסק ליין מציעה ללקוחות מקומיים גישה להון בעלות נמוכה יותר, ומציעה גורם יחיד לניהול זרימת הסחורות וזרימת ההון.

 

האופן שבו מארסק ליין מנהיגה את תעשיית הספנות קדימה בתחום החדשנות צוינה אף היא, ובמיוחד עבור ניהול מכולות מרוחקות וטכנולוגיית ״בלוקצ׳יין״. במהלך הרבעון השלישי של שנת 2017, הפכה חברת Maersk Line לחברת הספנות הראשונה שנתנה מענה לצורך של הלקוחות לקבלת מידע נוסף על מצב המטען שלהם במכולות קירור כולל מיקום, טמפרטורה, לחות ותנאים אחרים.

 

בנוסף לכך, חברת מארסק ליין משתפת פעולה עם חברת IBM על מנת להקים רשת סחר דיגיטלית גלובלית שתיתן מענה לכל המשתתפים בסחר הבינלאומי ואשר תתבסס על טכנולוגיית ״בלוקצ׳יין״. על פי הערכת ארגון ה-OECD 15% מהשווי הכולל של הסחורות הנסחרות בעולם מורכב מעלויות נסתרות, אשר חלקן הגדול מבוסס על פעולות ידניות. עלויות נסתרות אלו מתורגמות להפסדים של 100 מיליארד דולר בשנה.