מארסק: הארכת הפטור מדמי השהייה בנמלי ישראל

החברה הודיעה על המשך הקפאת דמי ההשהייה בנמלי חיפה ואשדוד בין ה-8 בנובמבר ועד ה-8 בדצמבר, וכן על המשך הפטור מעמלת שינוי יעד COD עבור הלקוחות שזקוקים לכך


11:54 ,12.11.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת א.פ. מולר - מארסק הודיעה לפני מספר ימים כי היא ממשיכה לעקוב אחר המצב המתמשך בישראל ועושה כל שביכולתה להבטיח את בטיחות עובדיה ואת נזילות שרשראות האספקה של לקוחותיה.

 

החברה הודיעה על המשך הקפאת דמי ההשהייה בנמלי חיפה ואשדוד בין ה-8 בנובמבר ועד ה-8 בדצמבר, וכן על המשך הפטור מעמלת שינוי יעד COD עבור הלקוחות שזקוקים לכך. בנוסף, החברה אינה גובה היטלי מלחמה מלקוחותיה בישראל.

 

שבתאי כהן, מנהל סוכנות מארסק בישראל, אמר: ״בשקט ובבטחה, מארסק ממשיכה להוביל ולהוות ראש חץ בתמיכה במשק ובכלכלה הישראלית, הלכה למעשה. בעוד חברות רבות אחרות משיאות עלויות על הלקוחות,  אנחנו במארסק ישראל מקלים ככל הניתן על העומסים והקשיים, הן בפתרונות לוגיסטיקה מקיפים והן בספיגת העלויות שאינן הכרחיות ללקוחות בתקופה זו. אנו מאמינים שכחברה גדולה ומובילה זוהי חלק מהאחריות שלנו כלפי הלקוחות הנאמנים שלנו והתעשייה בכלל, ונמשיך לעשות זאת כעל הניתן״.

 

עוד נמסר מחברת מארסק כי ״הצוותים שלנו ערכו תוכניות מגירה נגד כל הצורות האפשריות של חוסר יציבות תפעולית, ואלה יופעלו במקרה הצורך. המצב עשוי להשתנות בהתראה קצרה, אך אנו נעביר את כל המידע החדש ללקוחותינו בהקדם האפשרי״.