מארסק: האינטגרציה עם צי מכולות הקירור של המבורג סוד הסתיימה בהצלחה

צי מכולות הקירור המשולב של שתי החברות, כולל חברת הבת Safmarine ו-Sealand כמו גם Alianca כולל כיום כ-380 אלף יחידות, וכולן מכוסות על ידי שירות RCM. אפליקציית הסיוע ״קפטן פיטר״ זמינה לכל לקוחות החברות


12:08 ,04.12.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

נראה כי השילוב של צי מכולות הקירור של המבורג סוד לתוך חברת האם מארסק הסתיים בהצלחה היום, וזאת לאחר שחברת הספנות הגרמנית הודיעה היום כי מציעה ללקוחותיה את כל שירותי הניהול מרחוק דרך מערכת ה-RCM של החברה.

 

צי מכולות הקירור המשולב של שתי החברות, כולל חברת הבת Safmarine ו-Sealand כמו גם Alianca כולל כיום כ-380 אלף יחידות, וכולן מכוסות על ידי שירות RCM.

 

חברת מארסק הודיעה היום כי היא שחררה פלטפורמה מחודשת לשירות RCM הכוללת אפליקציית עזרה בשם ״קפטן פיטר״, אשר פותחה בשיתוף עם כמה מהמשלחים הגדולים ביותר, בהם Dole, Fyffes וחברת Wiskerke Onions.

 

קן ווסט, מנהל פיתוח דיגיטלי של מערכת מארסק, ציין כי ״במהלך השנתיים האחרונות, מוצר ה-RCM שלנו הוכיח כבעל ערך טוב ללקוחות הקירור שלנו, אך זיהינו גם תחומי מפתח לשיפור נראות המטען. עם אפליקציית קפטן פיטר אנו מעלים משמעותית את חוויית הלקוח בעבודה עם הנתונים ובונים את הבסיס למסירת תכונות מתקדמות עוד יותר סביבו״. לדבריו,

האפליקציה עוקבת אחר הטמפרטורה במכולה, אחר רמות הלחות והפד״ח ומודיעה ללקוח אם משהו זקוק לתשומת לב״.

 

מחברת המבורג סוד נמסר כי ״הערך המוסף של השימוש ב-RCM הוא בכך שהיא מאפשרת ללקוחות להשתמש בנתונים אלה כדי לפקח על שרשרת האספקה ​​שלהם בצורה טובה יותר, להפוך אותה ליעילה ואמינה הרבה יותר, ובכך למנף פוטנציאל גדול לחיסכון בעלויות״.