מארסק בשת"פ עם Alibaba המאפשר הזמנה אונליין של מקום למטען

החלה להציע את השירות ללקוחות הסיניים של פורטל OneTouch כבר ב-22 בדצמבר. הפיילוט מאפשר ללקוחות האתר לשריין מקומות למטען על אניות מארסק בנתיבי סחר נבחרים במחיר נקוב מראש, וזאת באמצעות תשלום פיקדון בלבד


12:20 ,05.01.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מארסק הודיעה על שיתוף פעולה עם אתר האינטרנט הסיני הענק Alibaba אשר יאפשר ללקוחות להזמין מקום למטען על גבי אניות המכולה של מארסק דרך אתר החברה הסינית.

 

מחברת מארסק נמסר כי היא החלה להציע את השירות ללקוחות בסין בפורטל OneTouch באתר Alibaba כבר ב-22 בדצמבר במסגרת פיילוט ניסיוני. הפיילוט אפשר ללקוחות רשומים של האתר לשריין מקומות למטען על אניית החברה במחיר נקוב מראש, וזאת באמצעות תשלום פיקדון בלבד.

 

מחברת מארסק נמסר כי שירות זה יהיה זמין בראשיתו רק עבור נתיבי סחר ונמלים נבחרים. נציין כי על פי אתר OneTouch שירות זה זמין כעת משמונה נמלים סיניים בהם שנחאי ונינגבו לנמלים באירופה ואסיה.

 

נציין כי חברת One Touch, אשר הוקמה בשנזן בשנת 2001 ונרכשה על ידי חברת Alibaba בשנת 2010, היא ספקית שירותים עבור יצואנים סיניים בנפח פעילות קטן עד בינוני. החברה מספקת שירותי עמילות מכס ולוגיסטיקה אונליין וכמו כן מאפשרת ללקוחותיה לבצע הזמנות במשלוח אווירי  וכן לבצע שליחת חבילות.  

 

נציין כי בדרך כלל חברות שילוח הן אלה שמבצעות את הזמנת המקום על אניות חברות הספנות, אולם חברת מארסק מאפשרת כעת לבעלי המטענים עצמם להזמין מקום דרך האינטרנט.  

 

חברת מארסק ציינה כי זוהי אסטרטגיה של החברה לספק שירותים דיגיטליים עבור לקוחות וכי היא מתכוונת להשיק פיילוטים נוספים בחברות צד-שלישי נוספות בקרוב.