לוג׳ינו משיקה פיילוט מהפכני של מכולות חכמות בפיליפינים

חברת הספנות הראשונה שנבחרה לפיילוט היא Iris Lines, אחת מחברות הספנות המובילות בפיליפינים, שבראשה עומד נשיא צים אסיה לשעבר יגאל דפני. מייסדי לוג׳ינו שחר טל ועמית אפללו: נרגשים מאוד לעבוד עם צמרת מקבלי ההחלטות בענף


10:47 ,03.09.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת לוג׳ינו, מהמובילות בעולם בתחום טכנולוגיית המכולות החכמות, משיקה הבוקר תוכנית פיילוט בפיליפינים. חברת הספנות הראשונה שנבחרה לפיילוט היא Iris Lines, אחת מחברות הספנות המובילות בפיליפינים, שבראשה עומד נשיא צים אסיה לשעבר יגאל דפני. זוהי הפעם הראשונה ששירות מכולות חכמות יהיה זמין להובלה פנים-ארצית בפיליפינים.

 

פיילוט זה הוא תוצאה ישירה של יוזמת The Contopia Factor 3 (TCF3) של לוג׳ינו, שמטרתה לשנות את תעשיית השילוח הגלובלית על ידי יצירת תשתית נתונים של מכולות חכמות בשני שלבים. השלב הראשון הוא טרנספורמציה דיגיטלית של מכולות ומטענים תוך התמקדות בצרכים של חברות הספנות ולקוחותיהן, בעוד שהשלב השני מתרחב לשימושים ממשלתיים ומסחריים לצרכי מיסוי, ביטחון לאומי, ביטוח מטענים, מימון סחר, ועוד.

 

הכנסת שירותי מכולות חכמות בפיליפינים צפויה להשפיע באופן חיובי משמעותי על תעשיית השילוח המקומית. על ידי ניצול הטכנולוגיה המתקדמת של לוג׳ינו, Iris Lines תוכל לייעל את פעילות השילוח, להפחית עיכובים ולשפר את איכות השירות הכוללת.

 

יגאל דפני, מנכ״ל החברה הפיליפינית: ״אנו רואים את שיתוף הפעולה הנוכחי עם לוג׳ינו כמהלך אסטרטגי שמתאים לחזון שלנו להוביל את ענף הספנות בחדשנות טכנולוגית. טכנולוגיית המכולות החכמות תספק ללקוחותינו שליטה חסרת תקדים, כמו גם שקט נפשי, בידיעה שהמשלוחים שלהם מנוטרים ומנוהלים ברמת דיוק, אמינות וביטחון הגבוהה ביותר״. 

 

נציין כי היוזמה הינה תוצאה של מאמץ משותף שכלל את הנספחות הכלכלית הישראלית בפיליפינים ואת משרד התחבורה הפיליפיני, במחויבות משותפת לקידום תחומי הלוגיסטיקה והתחבורה המקומיים באמצעות טכנולוגיה ישראלית חדשנית.