לוגי׳נו: פטנט ייחודי לשקילת המכולה ללא מאזניים

הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של החברה תביא להיעלמותן של דרכי השקילה המסורתיות וזאת הודות לדרך שקילה מדויקת של מכולות משלוח חכמות באמצעות ״מוח״ המכולה. שחר טל, מייסד לוג׳ינו: ״ערך רב ויתרון אמיתי לשותפות שלנו״


13:32 ,15.12.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

פטנט טכנולוגי של חברת לוג׳ינו שנרשם לאחרונה מאפשר לחברות הספנות והמשלחים  לעמוד בדרישות השקילה של תקנות SOLAS VGM בקלות יחסית וללא הצורך להשתמש במאזניים.

 

מאז יולי 2016, עת הוצגה התקנה הדורשת את שקילת המכולות מתמודד ענף הספנות עם דרישה זו שכן שקילה פיזית של כל מכולה המיועדת לשילוח דורשת מאמצים משמעותיים ומאזניים יקרים שתופסים מקום רב.

 

מחברת לוג׳ינו נמסר היום כי הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של החברה תביא להיעלמותן של דרכי השקילה המסורתיות וזאת הודות לדרך שקילה מדויקת של מכולות משלוח חכמות,  ללא צורך בציוד חיצוני.

 

עמית אפללו, מייסד לוג׳ינו, אמר כי ״חברת לוג׳ינו מחויבת להביא לשוק את פתרון הדיגיטליזציה של צי המכולות הטכנולוגי המתקדם ביותר. כבר הדגמנו בהצלחה ׳מוח׳ המקיים את עצמנו עבור מכולה למשלוח, וכעת אנחנו מוסיפים תכונות ייחודיות ומרתקות עבור ׳מוח׳ זה, כמו הפתרון הבלעדי שאנחנו מציגים לטובת שקילת SOLAS VGM ללא מאזניים״.

 

שחר טל, מייסד לוג׳ינו, ציין כי ״למשלחים וחברות שילוח שנכנסות איתנו לשותפות תהיה גישה לטכנולוגיה ייחודית זו, דבר שיעניק להן ערך רב ויתרון אמיתי״.

 

הפטנט החדש שהוענק לאחרונה מצטרף למגוון פטנטים שכבר הוכרו על ידי השוק. הבולט ביותר ביניהם הוא השימוש בנשם סטנדרטי של מכולות כיחידה חכמה המבצעת ניטור לצורך גילוי ומניעת גניבות וניהול לוגיסטי.

 

נזכיר כי ארגון הספנות הבינלאומי IMO פרסם ביולי 2016 דרישת חובה לשקול את כל המכולות המשונעות על גבי אניות על מנת לספק נתוני משקל מדויקים של המטען (VGM), וזאת כחלק מתקנות SOLAS. תקנת SOLAS VGM מתמודדת עם בעיית אומדני המשקל הלא מדויקים, המציגה סיכון בטיחותי אמיתי כתוצאה מאחסון לא ראוי של מכולות על גבי האניות.