יאנג מינג פתחה חברת בת בתאילנד

החברה תתחיל לספק שירותים החל מה-1 בינואר 2018. חברת יאנג מינג הודיעה כי שדרגה את נפח האניות המשרתות בקווי דרום מזרח אסיה על מנת למקסם את שירותי הרשת שלה. החברה הודיעה לאחרונה על כוונתה להרחיב פעילותה בישת אסיה


09:27 ,31.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הטייוואנית יאנג מינג הודיעה על פתיחת נציגות בתאילנד. שמה של חברת הבת יהיה Yang Ming Line (Thailand). כפי שנמסר על ידי החברה, היא תתחיל לספק שירותי ספנות החל מה-1 בינואר 2018, קרי, בעוד ימים ספורים. דרק צ׳ן (Chen) מונה כנשיא החברה המקומית.

 

מחברת יאנג מינג נמסר כי היא שדרגה את נפח האניות המשרתות בקווי דרום מזרח אסיה על מנת מקסם את שירותי הרשת שלה. מהחברה נמסר כי השקתה של חברת ״יאנג מינג תאילנד״ עשוי להעניק ״רשת לוגיסטית מקיפה ואינטנסיבית הודות לאינטגרציה של השירותים באזור״.

 

מהחברה נמסר עוד כי ״יאנג מינג מצפה לחיזוק פעילות היבוא/ יצוא/ שטעון של מטענים בתאילנד, שעומדת בקנה אחד עם אסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה להקמת רשת נמלים ענפה ומסונכרנת בעלת מידע״.

 

נציין כי חברת יאנג מינג מציעה כיום מספר שירותים שבועיים של פקידה ישירה לנמלים המרכזיים של תאילנד. כמו כן החברה מספקת שירותי הובלה בין Laem Chabang ובנגקוק, סינגפור ו-Kaohsiung כנמלי שטעון.

 

נזכיר כי מוקדם יותר השנה החברה חשפה את תכניותיה להרחיב את פעילותה ביבשת אסיה. החברה ציינה כי התכניות עקביות עם מדיניותה של ממשלת טייוואן שהחליטה לפתח לחזק את תפקידה ואת קשריה עם כלכלות המדינות בדרום מזרח אסיה, דרום אסיה ואוסטרליה.