חברת ווינדוורד: 18 לקוחות חדשים לפתרון OFV

חצי שנה בלבד מהשקת המוצר החברה מדווחת על הצלחה למוצר המסייע בצמצום השיבושים בשרשרת האספקה הבינ״ל. המוצר מאפשר לחזות במדויק את זמני ההגעה של כלי השיט והמשלוחים ובכך להפחית את השיבושים בשרשרת האספקה


09:16 ,24.10.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ווינדוורד  Windward הישראלית, החברה המובילה בעולם בתחום הבינה המלאכותית הימית, מודיעה בסופ״ש על החתמת 18 לקוחות חדשים שישתמשו בפתרון שהשיקה החברה בחודשים האחרונים בשם Ocean Freight Visibility (OFV). המוצר החדש עליו הכריזה החברה מאפשר לחזות במדויק את זמני ההגעה של כלי השיט והמשלוחים ובכך להפחית את השיבושים בשרשרת האספקה. בחברה אומרים כי הכלי החדש מייצר סטנדרט חדש של דיוק לניהול שרשרת האספקה, שנחשב לקריטי לחברות בתחומים שונים, בעיקר בעידן הנוכחי שמרובה באתגרים לוגיסטיים.

 

התעבורה הימית אחראית היום ל90% מההובלה של הסחר העולמי, אך אמינותה  נמוכה ועומדת על מתחת ל-50%, על אף שיפור קל בשנה האחרונה. אירועים כמו עומסים בנמלים ותנאי מזג אוויר קשים מובילים להשפעות קיצוניות בכל העולם ויוצרים עיכובים הגורמים להפסדים של מיליארדי דולרים.. פתרון ה-OFV שפיתחה Windward, מאפשר למשתמשים להתגבר על העיכובים ולנהל אותם בעזרת שימוש במודל בינה מלאכותית ייחודי המאפשר לחזות טוב יותר את זמני ההגעה, לבצע תכנון מראש בצורה מיטבית ולהפחית את הסיכונים הקיימים בשרשרת האספקה הגלובלית. הטכנולוגיה מספקת תחזיות מדויקות יותר ב-80% מהמשלחים עצמם לזמני הגעה של ספינות ומכולות ומפחיתה את הטעויות הקריטיות, של למעלה מחמישה ימים, ב-50%.

 

פתרון ה-OFV עושה שימוש במודלים התנהגותיים מתקדמים וממזג לתוכו מספר מקורות ונתונים המשפיעים על תנועת הסחורות דרך הים, בהם נתונים ממעל מ-120 ספקים, מעל ל-1,400 נמלים ומסופים, 5,500 ספינות, לוחות זמני הפלגה, נתונים מטאורולוגיים ונתוני מיקום המאפשרים התמודדות עם אי הוודאות הקיימת בשרשרת האספקה.

 

עמי דניאל מייסד שותף ומנכ״ל Windward: ״המציאות שראינו בשנים האחרונות, של סגירת נמלים, כלי שיט שנתקעים ותעלות שנחסמות, מדגישה את החשיבות של שיקוף טוב של שרשרת האספקה ועד כמה שיבושים שונים יכולים להשפיע על כולם, עד לרמת הצרכן עצמו. זו הסיבה שהפתרון שאנחנו מציעים הוא כלי קריטי עבור משתמשים רבים. למעשה, כל חברה שתלויה בהובלת סחורות דרך הים חייבת לדעת מתי המשלוחים שלה יגיעו ולעדכן על כל עיכוב. רק השימוש בביג דאטה ובינה מלאכותית יכולה לספק רמת דיוק שמאפשרת לשחקנים השונים בענף להתגבר על האתגר הזה ולספק להם כלים לקבל החלטות עם מספיק זמן להפחית את הסיכונים הקיימים. גם בתקופה של האטה כלכלית בה המלאים עולים ומחירי השילוח יורדים- המשכיות הסחר הימי הינה מפתח מרכזי בהזזת סחורות מסביב לעולם״.