חברת הקרוזים P&O ביטלה הפלגות לדובאי

חברת הקרוזים הבריטית הודיעה כי לאחר בחינת המצב במיצרי הורמוז ובשל המתיחות באזור היא מבטלת את תכנית ההפלגות שלה לדובאי ולמפרץ הערבי מאוקטובר ועד מרץ 2020. חברות הקרוזים האחרות הודיעו כי ימשיכו להפליג לאזור


13:51 ,14.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הקרוזים הבריטית P&O הודיעה לאחרונה כי היא מבטלת את תכנית הפלגות החורף שלה לדובאי, זאת בשל המתיחות הגואה במפרץ הפרסי. על פי הערכות החברה, ביטול זה ישפיע על כ-20,000 נוסעים שביקשו להפליג לאזור זה בחודשי עונת החורף.

 

חברת הקרוזים הודיעה בשבוע שעבר כי לאחר בחינה מדוקדקת של המצב במיצרי הורמוז היא מבטלת את תכנית ההפלגות שלה לדובאי ולמפרץ הערבי החל מאוקטובר הקרוב ולפחות עד לחודש מרץ 2020. החברה ציינה כי נוסעים אשר הזמינו הפלגות לאזורים אלו יזכו להחזר מטעם החברה.  

 

הצעד של חברת הקרוזים הבריטית מגיע בעקבות מספר תקריות בהן היו מעורבות אניות הנושאות את דגל בריטניה במיצרי הורמוז - אירועים שהעלו דאגות לביטחון הנוסעים.

 

למרות הביטול של P&O נראה כי חברות הקרוזים הבינ״ל האחרות אינן ממהרות לבצע מהלך דומה ונכון לרגעים אלו הן מתחייבות להמשיך ולשלוח את אניות הפאר שלהן אל עבר דובאי, ואזור המפרץ הפרסי. חברת הקרוזים הבריטית המתחרה, Cunard Line, אישרה למשל כי אניית הדגל של החברה, Queen Mary2, תפקוד את האזור במהלך 2020 במסגרת הפלגה עולמית שהיא מבצעת.