חברת הספנות CMA CGM השיקה מערכת בוקינג מקוונת

המערכת, המכונה CMA CGM eSolutions, תאפשר גישה בזמן אמת לתעריפים, ביצוע הזמנות בשלב אחד, קבלת שטרי מטען eBills, מעקב אונליין אחר המכולה ותשלום מקוון. החברה תציע עדיפות בבוקינג ללקוחות המזמינים דרך המערכת


07:27 ,28.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הצרפתית CMA CGM הולכת בדרכן של מארסק והאפאג לויד והשיקה השבוע מערכת להזמנת מכולות אונליין. לטענת החברה, המערכת תביא את המשתמשים לחוות חוייה דומה להזמנת כרטיסי טיסה באתר אקספידיה ובקלות דומה. 

 

מערכת CMA CGM eSolutions נחנכה ביום חמישי, והיא מתוארת בהודעת החברה כמערכת אקולוגית דיגיטלית לחלוטין המהווה סוכנות מקוונת וערוצי מסחר אלקטרוני אחרים כגון מחלפי נתונים אלקטרוניים (אדיס) וממשקי תכנות יישומים (APIs) המאפשרים שידור הדיגיטלי של מידע רלוונטי ונתונים בין CMA CGM לבין לקוחותיה.

 

רוב גדול של הזמנות של CMA CGM הקבוצה כבר נעשו באמצעות פתרונות מסחר אלקטרוני שלה, כאשר חצי מהם מתבצעים באמצעות פלטפורמת האינטרנט של הקבוצה.

 

״עם CMA CGM eSolutions, ללקוחות תהיה אפשרות לחוות 100% חוויה דיגיטלית כאשר הם בוחרים CMA CGM כדי להעביר את הסחורה שלהם״, מסרה אתמול חברת הספנות. 

 

לקוחות יכולים כעת לקבל גישה בזמן אמת לתעריפים, לתעריפי ספוט, לביצוע הזמנות הזמנות בשלב אחד לעומת חמישה בעבר, לקבל שטרי מטען בפורמט דיגיטלי eBills, לעקוב אונליין אחר המכולה שלהם ולשלם באופן מקוון. אפשרויות נוספות יתווספו בחודשים הקרובים, כולל דגש על מוצרי ביטוח.

 

בחברת הספנות CGM CMA החליטו לתת עדיפות ללקוחות המשתמשים בפלטפורמה הדיגיטלית שלה, ולהבטיח להם מקום על הסיפון. החברה תציע עדיפות למשתמשים בפלטפורמה בסחר בין הודו לאירופה ובהדרגה תאפשר זאת בשאר נתיבי הסחר.