חברת האפאג לויד ו-DHL בשת״פ לשימוש בדלק ביולוגי

כחלק מהעסקה, האפאג-לויד תשנע תחילה 18,000 TEU מנפח המטענים של DHL תוך שימוש בדלקים ביולוגיים מתקדמים, אשר שווה ערך להפחתה של 14,000 טונות של פליטת CO2


10:44 ,12.07.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL Global Forwarding, מומחית הובלה אווירית וימית​​של קבוצת דויטשה פוסט DHL Group, חתמה על הסכם עם חברת הספנות האפאג-לויד, לשימוש במה שמכונה ״דלק ביולוגי מתקדם״ עבור המטענים שלה.

 

דלקים ביולוגיים מתקדמים מבוססים על חומרים ביולוגיים גולמיים, כגון שמן בישול משומש ומוצרי פסולת אחרים, לייצור חומצת שומן מתיל אסטר (FAME), אשר לאחר מכן מעורבב עם פרופורציות משתנות של מזוט גופרית דל, ציינה חברת הספנות הגרמנית והוסיפה כי בהשוואה לדלקים סטנדרטיים, מוצר דלק ביולוגי טהור זה מוריד את פליטת גזי החממה ביותר מ-80%.

 

כחלק מהעסקה, האפאג-לויד תשנע תחילה 18,000 TEU מנפח המטענים של DHL תוך שימוש בדלקים ביולוגיים מתקדמים, אשר שווה ערך להפחתה של 14,000 טונות של פליטת CO2.

 

חברת הספנות Hapag-Lloyd בוחנת שימוש בדלק ביולוגי מאז 2020 ומציעה משלוח מופחת בפחמן על ידי שימוש בתערובות דלק ביולוגי במקום דלק ימי מאובנים מסורתי (MFO). ״ההפחתה הנובעת בפליטות שוות הפחמן הדו חמצני יכולה להיות מוצעת כ׳מוצר ירוק׳ ללקוחות על מנת לסייע בהפחתת פליטות שלהם״, ציינה החברה.

 

בינתיים, DHL, כחלק ממפת הדרכים לקיימות לטווח בינוני לשנת 2030, הקימה את שירות GoGreen Plus שלה שמציע ללקוחות פתרונות שונים למזעור פליטות הקשורות ללוגיסטיקה והשפעות סביבתיות אחרות לאורך כל שרשרת האספקה.