חברת ONE קיבלה לרשותה אניית מכולה של 14,000 TEU

האנייה, באורך של 364 מטר וברוחב של 50.6 מטר, תפעל במסגרת שירות של ״הברית״ בין נמלי אסיה ואירופה. החברה אמורה לקבל לרשותה שלוש אניות נוספות במהלך 2019


12:14 ,20.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות ONE קיבלה לרשותה אניית מכולות חדשה העונה לשם ONE Columba ואשר מסוגלת לשאת 14,000 TEU. האנייה, במשקל של 138,611 dwt נמסרה לחברת ONE על יד מספנות Kure אשר הינן חלק מאיגוד המספנות של יפן. האנייה, באורך של 364 מטר וברוחב של 50.6 מטר, הינה בבעלות חברת NYK והיא תפליג תחת דגל פנמה.

 

זוהי האנייה החדשה הרביעית במספר שמתקבלת בחברת ONE, וזאת לאחר מסירתן של האניות ONE Stork, ONE Minato ו-ONE Aquila. שלוש אניות דומות נמצאות בימים אלו בשלבי בנייה שונים וכולן אמורות להימסר לידי החברה במהלך 2019.

 

מחברת ONE נמסר כי האנייה החדשה נבנתה בצורה אופטימלית מבחינת יעילות טעינת המטען והדבר הושג באמצעות הקטנת ומזעור חדר המנועים. עוד נמסר כי האנייה מצוידת גם ביישום מערכת כפול במנוע הראשי שלה, המסוגל לאמץ טווחי תפוקה גבוהים או נמוכים, המאפשרים גמישות תפעולית ושיפור בצריכת הדלק, וכתוצאה מכך צמצום פליטת דו תחמוצת הפחמן.

 

מחברת הספנות ONE נמסר כי האנייה החדשה תפעל בשירות ״הברית״ ותפליג בין נמלי אסיה ואירופה כאשר בין נמלי הפקידה שלה יהיה נמל Leam Chabang בתאילנד שיקבל לראשונה פקידה של אניית מכולות כה גדולה.

 

נציין כי את חברת ONE מייצגת בישראל סוכנות Crown Shipping.