חברת NCL: נפחית כ-3 מיליון טון של פליטות גזי חממה

נורוויג׳ן קרוז ליין אחזקות פועלת נגד התחממות הגלובלית באמצעות אסטרטגיה ארוכת טווח ובמטרה להגיע לניטרליות פחמנית


14:11 ,04.07.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נורוויג׳ן קרוז ליין אחזקות תאגיד, אשר מפעיל את חברות הבת נורוויג׳ן קרוז ליין, אושיאנה וריג׳נס סבן סיז, הודיע על נקיטת אסטרטגיה ארוכת טווח נגד התחממות גלובלית במטרה להגיע לניטרליות פחמנית באמצעות הפחתת עוצמת הפחמן, זיהוי והשקעה בטכנולוגיה הכוללת חקירת דלקים חלופיים ויישום תוכנית צמצום טביעת הרגל הפחמנית. בנוסף ליוזמה ארוכת הטווח להפחתת קצב פליטות גזי החממה, החברה התחייבה לקזז כשלושה מיליון טון של פחמן דו-חמצני (MTCO2e) במהלך תקופה של שלוש שנים, החל משנת 2021, בכדי לסייע לגשר על הפער במאמצי צמצום הפחמן עד שהטכנולוגיה החדשה תהפוך לזמינה. כחלק מתוכנית איכות הסביבה הגלובלית של החברה, Sail & Sustain, המאבק בהתחממות הגלובלית מהווה מוקד מהותי עבורה, והחברה חתמה בעבר על התחייבות היסטורית של האגודה הבינלאומית לשייט (Cruise Lines International Association), להפחית את שיעור פליטת הפחמן ברחבי העולם ב -40% עד שנת 2030 החל משנת 2008.

 

פרנק דל ריו, נשיא ומנכ״ל חברת נורוויג׳ן קרוז ליין אחזקות: ״אנו פיתחנו אסטרטגיה ארוכת טווח עם מטרה שאפתנית להגיע לניטרליות פחמנית באמצעות שלושה תחומי פעולה הכוללים הפחתת עוצמת הפחמן, זיהוי והשקעה בטכנולוגיה מתאימה ויישום תוכנית צמצום הפחמן. ההתחייבות שלנו להפחתת כשלושה מיליון טון של פליטות גזי חממה הינה צעד מדוד להפחתת פליטות גזי החממה לטווח הקרוב, המאפשר לנו לפעול עוד היום ומסייע לגשר על הפער במאמצים לצמצום הפחמן כשאנו נערכים לעתיד מופחת בפחמן. תכנית איכות הסביבה הגלובלית, Sail & Sustain, מתמקדת במחויבותנו להשפיע לטובה על החברה והסביבה. האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו מחזקת את המחויבות הזו ומחזקת את החזון של הסכם פריז להשיג אקלים נקי לעולם״.

 

שלושת תחומי המיקוד של האסטרטגייה ארוכת הטווח של החברה כוללים: הפחתת פליטת הפחמן, השקעה בטכנולוגיה וחקר דלקים אלטרנטיביים ויישום תוכנית הפחתת טביעת הרגל הפחמנית.