חברת MSC תעניק ללקוחותיה שירותי הובלה באוויר

חברת הספנות הגדולה בעולם הודיעה על פיתוחה של MSC Air Cargo כמענה לדרישת הלקוחות וכשירות משלים לפתרונות שילוח המכולות שלה. החברה תחכור ארבעה מטוסי מטען מסוג בואינג 777 ותחל להעניק שירות זה מתחילת 2023


09:17 ,03.10.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת MSC הודיעה לאחרונה על כוונתה לפתח פיתרון של הובלה באוויר עבור לקוחותיה, וזאת כמענה לדרישה מצד הלקוחות.

 

חברת הספנות הגדולה בעולם, שמשרדיה הראשיים נמצאים בשוויץ, הולכת בעקבות חברת מארסק וחברת CMA CGM שמעניקות גם הן שירותי הובלה משלימים ללקוחותיהם. החברה הודיעה על פיתוחה של MSC Air Cargo כמענה לדרישת הלקוחות וכשירות משלים לפתרונות שילוח המכולות שלה.

 

MSC Air Cargo נמצא בפיתוח כבר מספר חודשים והפתרון החדש יהיה זמין כבר מתחילת 2023, לאחר מסירת המטוס הראשון מבין ארבעה מטוסי בואינג 777-200F ממותגי MSC שיופעלו על ידי Atlas Air.

 

חברת MSC הודיעה כי היא מינתה את ג׳אני דאבל, לשעבר בכיר בחברת Delta Cargo, Emirates SkyCargo ו-DHL לפתח את פעילות המטענים האוויריים של החברה ולבנות את הצוות שיטמיע זאת.

 

בהתייחסו ליוזמה החדשה, אמר מנכ״ל MSC, סורן טופט: ״אנו שמחים להכריז על הפיתוח של MSC Air Cargo ולקדם בברכה את ג׳ני דאבל לעמוד בראש ההצעה החדשה והמרגשת הזו עבור לקוחות MSC. זהו הצעד הראשון שלנו לשוק זה ואנו מתכננים להמשיך ולחקור דרכים שונות לפיתוח מטען אווירי באופן שישלים את הליבה של העסק שלנו של שילוח מכולות״.