חברת MSC קרוז:הפלגות לחופשת חג חנוכה למגוון יעדים

אייל אטיאס, מנכ״ל MSC Cruises: בכל שנה, ימי חג החנוכה הם ימים מבוקשים בענף התיירות בכלל וההפלגות בפרט, למרות המצב גם השנה יש ביקושים לחופשות חנוכה מעבר לים גם כי תקופה זו מאופיינת במחירים נמוכים יחסית


10:05 ,03.12.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

MSC Cruises, חברת השייט השלישית בגודלה בעולם, מציעה מגוון הפלגות ליעדים אטרקטיביים בימי חופשת חג החנוכה גם השנה, למרות מצב המלחמה. 

 

ברצלונה, מרסיי, נאפולי ופלמה דה-מיורקה: הפלגה מברצלונה באוניית הפאר MSC Fantasia שתצא ב-6 בדצמבר למשך 7 לילות. ההפלגה תצא מברצלונה למרסיי בצרפת, גנואה, לה-ספזיה, ונאפולי שבאיטליה, ופלמה דה מיורקה שבספרד.


לונדון, פריז, רוטרדם והמבורג: הפלגה בצפון אירופה באוניית הפאר MSC Euribia שתצא מנמל סאות'המפטון שבלונדון ב-8 בדצמבר למשך 7 לילות. האונייה תפליג לנמל לה-האבר בפריז, זיבורג בבלגיה, רוטרדם בהולנד, המבורג בגרמניה ותחזור לנמל סאות'המפטון.

 

אייל אטיאס, מנכ״ל MSC Cruises ישראל: ״בצל תקופת המלחמה ששוררת בישראל בימים אלה, יש גם ישראלים המבקשים לצאת ולהתאוורר לכמה ימים. בכל שנה, ימי חג החנוכה הם ימים מבוקשים בענף התיירות בכלל וההפלגות בפרט, למרות המצב גם השנה יש ביקושים לחופשות חנוכה מעבר לים גם כי תקופה זו מאופיינת במחירים נמוכים יחסית, מה שמאפשר לנוסעים למצוא דילים משתלמים במיוחד״.

MSC Cruises הוא מותג השייט השלישי בגודלו בעולם והגדול ביותר באירופה, דרום אמריקה, אזור המפרץ ודרום אפריקה. מטה החברה ממוקם בז׳נבה ומשתייך ל-MSC Group, קונצרן הספנות והלוגיסטיקה המוביל בשוויץ עם מורשת ימית של מעל 300 שנים. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ומציעה חופשות שייט חלומיות במדינות רבות ברחבי העולם.